کد خبر: 1221661
تاریخ انتشار: ۰۶ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۳:۰۶
معاون سیاسی و اجتماعی استاندار تهران از آغاز گام‌های زیربنایی برای تحقق شعار سال ۱۴۰۳ خبر داد و گفت: در این راستا بازارچه‌های کارآفرینی با هدف افزایش مشارکت اقتصادی مردم در استان برپا شد.

جوان آنلاین: سیدعباس جوهری با اشاره به اهمیت پیگیری مسایل استان در ستاد سفر افزود: با توجه به نیاز‌ها و دغدغه‌های رفع آن از ۲۰ روز مانده به پایان سال ۱۴۰۲ ستاد سفر کار خود را با فعال کردن ۱۴ کمیته، چون امنیتی، کاهش تصادفات و ترافیک، تنظیم بازار، امداد و نجات، قضایی، برنامه ریزی و آمار و ... کار خود را آغاز کرد.

به گزارش ایرنا، وی اظهار کرد: اقدامات لازم با توجه به نیاز‌های از پیش مشخص شده در ماه‌ها و سنوات گذشته برنامه ریزی و کار خود را نهایی و اجرایی کرد که در نتیجه آن شاهد اتفاقات موثر و خوبی در همه حوزه‌های تخت پوشش ۱۴ کمیته هستیم.

معاون سیاسی، اجتماعی استاندار تهران در ادامه با اشاره به برنامه ریزی‌ها در سطح استان با توجه به شعار سال ۱۴۰۲ و ۱۴۰۳ اضافه کرد: در سال گذشته همه امور با توجه به شعار سال برنامه ریزی و گام‌های موفقی در حوزه رشد تولید برداشته شد و فعالیت‌های تولیدی در استان رونق دوباره را به خود تجربه کرد.

وی ادامه داد: از همان لحظات ابتدایی آغاز سال ۱۴۰۳ نیز با توجه به تعیین شعارسال از سوی رهبر عزیز انقلاب به دستور استاندار تهران سیاست‌های مشخص شده در راستای احقاق ان مشخص و نخستین قدم‌ها براساس امور حمایتی زیربنایی و افزایش مشارکت مردم در نقش حامیان اصلی اقتصاد مشخص شد.

جوهری در ادامه با اشاره به تقویت بازارچه‌های نوروزی در استان تهران و تقویت آن براساس پنج هدف مشخص شده، تاکید کرد: نخستین برنامه ریزی برای ارتقای توان کارآفرینان استان و افزایش توان اقتصادی برای رشد اقتصادی در قالب بازارچه‌های نوروزی لود.

به گفته وی، این پنج هدف مهم، چون رونق تولید، شناسایی صنایع دستی، افزایش مشارکت کارآفرینان به عنوان بازوان مهم اقتصادی در استان برای ارتقای ظرفیت‌های اقتصادی تهران، شناسایی ظرفیت هنرمندان و تبدیل توان بالقوه به بالفعل برای هم رشد مشارکت و ترغیب مردم از هر قشری در این مشارکت، کمک به افزایش توان تولید محصولات در حوزه عشایر و اهمیت شناساندن آن در بازار‌های داخلی دیگر استان‌ها و معرفی به بازار‌های خارجی با نام ایران اسلامی و ریشه کنی مسایل اقتصادی و توان افزایی برای رفع مشکلات تولید و رشد صادرات خارجی تهران مشخص و کار خود را از همان لحظات ابتدایی روز اپل فروردین جاری آغاز کرد.

وی اضافه کرد: بازدید‌های مکرر بر رفع مشکلات و تقویت حوزه‌های اقتصادی برای توان افزایی و شناسایی مسایل مانع برای رفع آن توسط کمیته‌های مختلف و بررسی‌های ابتدایی در استان تهران انجام شده و بزودی مراحل برنامه ریزی مدون خود را در قالب تعیین سیاست‌های مبرهن مشخص می‌شود.

رهبر معظم انقلاب اسلامی سال ۱۴۰۳ را سال جهش تولید با مشارکت مردم نامگذاری کردند.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار