کد خبر: 1221295
تاریخ انتشار: ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۷:۲۸
ارتش اشغالگر در ادامه اعلام قطره‌چکانی آمار تلفات خود در جنگ غزه، امروز سه‌شنبه به کشته شدن یک فرمانده اتاق عملیات خود اعتراف کرد.

جوان آنلاین: ارتش رژیم صهیونیستی اعلام کرد که با کشته شدن یکی از فرماندهان اتاق عملیات تیپ 401 به نام سباستین ایون در درگیری‌های غزه، شمار نظامیان کشته شده جنگ از هفتم اکتبر تا به امروز به 594 نفر رسید.

به گزارش فارس، شمار مجروحان نظامی اسرائیل نیز -طبق اعلام ارتش این رژیم- به ۲ هزار و ۹۶۲ نفر نفر رسیده که از این تعداد ۴۵۳ نفر در وضعیت بدی قرار دارند.

این در حالی است که به اعلام روزنامه اسرائیلی یدیعوت آحارانوت شمار نظامیان مجروح ۵۰۰۰ نفر است و بیش از ۲۰۰۰ نظامی از زمان آغاز جنگ، قطع عضو شده‌اند.

روزنامه اسرائیلی «هاآرتص» نیز پیشتر با بررسی آمار بیمارستان‌های اسرائیلی فاش کرده بود که شمار نظامیان مجروح بسیار بیشتر از آمار اعلام‌شده از سوی ارتش اسرائیل است. رئیس حماس در غزه یحیی السنوار نیز پیشتر اعلام کرده بود که رزمندگان فلسطینی در جنگ زمینی با دشمن دست‌کم 5 هزار نظامی و افسر صهیونیست را هدف قرار داده‌اند که یک سوم آنها کشته، یک سوم دیگر به شدت مجروح و یک سوم دچار معلولیت‌های دائمی شده‌اند.

درگیری میان گروه‌های مقاومت و نیروهای ارتش اشغالگر طی روزهای اخیر تشدید شده است و رژیم صهیونیستی در تلافی آن، بر شدت حملات هوایی علیه مناطق شمالی غزه در کنار محاصره و بمباران مجتمع پزشکی الشفاء افزوده است. 

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار