کد خبر: 1220368
تاریخ انتشار: ۲۳ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۵:۲۰
 زمین مورد نیاز ساخت ۲۰ هزار واحد مسکونی طرح نهضت ملی مسکن در استان زنجان تأمین شد. 

مدیرکل راه و شهرسازی استان زنجان گفت: تاکنون زمین برای ساخت ۲۰ هزار واحد مسکونی طرح نهضت ملی مسکن در استان زنجان تأمین شده است. اصغر اسماعیلی افزود: یکی از مؤلفه‌های مهمی که در بخش مسکن می‌تواند مؤثر باشد همکاری و تعامل رسانه‌هاست که تاکنون این همکاری مطلوب بوده و امیدواریم در سال آینده هم این مهم تداوم داشته باشد. وی با بیان اینکه سهم استان زنجان از طرح نهضت ملی مسکن برای چهار سال ساخت ۶۸ هزار واحد مسکونی است، تصریح کرد: برش استانی در نهضت ملی مسکن در بخش حمایتی ۲۷ هزار واحد، خود مالکی ۱۲ هزار واحد و در بافت فرسوده ۹ هزار واحد است. 
به گفته این مسئول ۲۰ هزار واحد مسکونی نیز در بخش مسکن روستایی در استان ساخته خواهد شد. اسماعیلی افزود: از ۲۷ هزار واحد مسکونی حمایتی نزدیک به ۲۰ هزار واحد مسکونی در دو سال اول دولت سیزدهم تخصیص پروژه شده است و مابقی بیش از ۷ هزار واحد هم در مرحله تأمین زمین و تخصیص پروژه است. 
وی، با بیان اینکه در شهر زنجان ۱۵ هزار واحد مسکونی و مابقی در سایر شهرستان‌های استان تخصیص پروژه‌ها شده است، تصریح کرد: میانگین پیشرفت فیزیکی پروژه‌های نهضت ملی مسکن در شهر زنجان بیش از ۷۰ درصد است. مدیرکل راه و شهرسازی استان زنجان با اشاره به اینکه اداره کل راه و شهرسازی استان نسبت به اجرای سریع پروژه‌های نهضت ملی مسکن مدیریت و برنامه‌ریزی لازم را دارد، افزود: آورده متقاضیان و پرداخت به موقع تسهیلات از سوی بانک عامل دو مؤلفه مهم در پیشبرد پروژه‌هاست. اسماعیلی با تأکید بر اینکه اولویت اداره‌کل راه و شهرسازی استان در تحویل واحد‌های آماده تحویل به تأمین زیرساخت‌ها بستگی دارد، ادامه داد: بخشی از واحد‌های مسکونی به مرحله اتمام کار ساختمانی رسیده و با تأمین زیرساخت‌ها به متقاضیان تحویل داده می‌شود. وی گفت: سهم زنجان از طرح نهضت ملی مسکن ۶۸ هزار واحد مسکونی است و برش استانی در نهضت ملی مسکن در بخش حمایتی ۲۷ هزار واحد است که نزدیک به ۲۰ هزار واحد مسکونی تخصیص پروژه شده و مابقی هم در مرحله تأمین زمین و تخصیص پروژه است.

برچسب ها: مسکن ، زنجان ، روستا
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار