کد خبر: 1219938
تاریخ انتشار: ۲۰ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۶:۴۳
با حضور قائم مقام وزیر و معاون میراث‌فرهنگی کشور برگزار شد
مراسم اختتامیه چهارمین دوره آموزش مجازی عمومی و تخصصی قرآن کریم و بزرگداشت روز شهدا با حضور علی دارابی قائم مقام وزیر و معاون میراث‌فرهنگی کشور برگزار شد.

به‌گزارش جوان آنلاین به نقل از اداره کل روابط عمومی و اطلاع رسانی، در این مراسم که در محل سالن آمفی‌تئاتر وزارت میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی و به همت مرکز مقاومت بسیج و دفتر امور ایثارگران این وزارتخانه برگزار شد، علی دارابی قائم مقام وزیر و معاون میراث‌فرهنگی کشور، علی طلوعی معاون توسعه مدیریت، مریم جلالی معاون صنایع‌دستی، حسن میثمی مدیرکل روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت میراث فرهنگی، علیرضا مسافر فرمانده مرکز مقاومت بسیج، حمید زارع بهتاش مشاور وزیر در امور ایثارگران و جمعی از مدیران و کارکنان وزارت میراث‌فرهنگی و جمعی از خانواده‌های شهدا، فعالان قرآنی و حافظان قرآن کریم حضور داشتند.

 

در این مراسم همچنین تعدادی از خانواده‌های شهدا و سرداران شهید از جمله، خانواده سردار شهید حاج حسین همدانی، سردار شهید حجازی، سردار شهید حمید تقوی، شهید سرلشکر خلبان شیرودی و جمعی از فرزندان، همسران و اعضای خانواده شهدا و ایثارگران حضور داشتند.

در ابتدای این مراسم زینب شیری جعفرزاده فرزند شهید مدافع حرم حبیب‌الله شیری جعفرزاده و حافظ کل قرآن روی سن آمد و مجری از او سوالات قرآنی را مطرح کرد که به تمامی سوالات قرآنی به صورت صحیح پاسخ داد.

همچنین در ادامه مراسم از همسر شهید شیری جعفرزاده توسط علی طلوعی معاون توسعه مدیریت وزارت میراث‌فرهنگی تجلیل به عمل آمد.

 

در ادامه، احمد ابوالقاسمی قاری قرآن کریم و جانباز دفاع مقدس به بیان خاطراتی از دوران دفاع مقدس و نیز به بیان نکاتی از قرآن کریم پرداخت.

در بخش دیگری از این برنامه محمود اکرامی به شعرخوانی پرداخت و اجرای ابوذر روحی بخش دیگری از این برنامه بود.

همچنین در پایان این مراسم با حضور علی دارابی قائم مقام وزیر و معاون میراث‌فرهنگی کشور و جمعی از مدیران این وزارتخانه، از همسر سردار شهید حسین همدانی، همسر سردار شهید حجازی، همسر سردار شهید تقوی، همسر سردار شهید عباسی‌فر، همسر شهید سرلشکر شیرودی تجلیل به عمل آمد.

 

ضمن این که در این مراسم تعدادی از اعضای خانواده‌های شهدای وزارت میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی و نیز تعدادی از حافظان قرآن کریم و برگزیدگان تفسیر قرآن تجلیل شدند.

 

در پایان این مراسم، قرعه کشی سفر کربلا و مشهد مقدس برگزار و به تعدادی از حاضران به قید قرعه سفر معنوی کربلا و مشهد مقدس تعلق گرفت.

برچسب ها: قرآن کریم ، شهدا ، مجازی
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار