کد خبر: 1219580
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۱۹ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۱:۰۰
تأکید کاربران شبکه‌های اجتماعی به تذکر رهبر انقلاب به نمایندگان منتخب مجلس دوازدهم
برادران و خواهران در مجلس جدیدی که اندکی بعد تشکیل خواهد شد، حضور دارند، باید مراقبت کنند که نگذارند شیرینی تشکیل مجلس جدید از بین برود. اگر مراعات نکنند، اولین اثرش این است که کام ملت و فضای سیاسی کشور تلخ می‌شود
جوان آنلاین: رهبر معظم انقلاب در دیدار با اعضای مجلس خبرگان رهبری طی تذکری به نمایندگان تازه ورود به مجلس فرمودند: «برادران و خواهران در مجلس جدیدی که اندکی بعد تشکیل خواهد شد، حضور دارند، باید مراقبت کنند که نگذارند شیرینی تشکیل مجلس جدید از بین برود. اگر مراعات نکنند، اولین اثرش این است که کام ملت و فضای سیاسی کشور تلخ می‌شود، اثر بعد این است که مجلس از کارایی می‌افتد و از کار اصلی خودش می‌ماند.» کاربران شبکه‌های اجتماعی با استقبال از تذکر رهبر انقلاب به نمایندگان خاطی تأکید کردند که این تذکر را سرلوحه کار خود قرار دهند و تلاش کنند به جای حاشیه‌آفرینی بر کارآمدی و تهیه برنامه برای حل مشکلات کشور متمرکز شوند. کاربران همچنین از گفت‌وگوی ویژه خبری جمعه شب در صداوسیما انتقاد کردند و آن را نقطه مقابل تذکر رهبری دانستند. در ادامه بخش‌هایی از واکنش‌های کاربران را مرور کرده‌ایم. 
 
 
 سیده‌زهرا عبداللهی:
هزار بار با طلا بنویسید و بر سر در خانه ملت بزنید: «نمایندگان جدید کام ملت و فضای سیاسی را تلخ نکنید، تقابل و جبهه‌بندی مانع انجام وظیفه اصلی درمجلس است.»
 سبحان برکتی:
آقا امروز هم نمایندگان رو به رعایت اخلاق دعوت کرد. امام خامنه‌ای: «نمایندگان جدید مراقب باشند کام ملت و فضای سیاسی کشور تلخ نشود.»
 وحید تقوی:
رکورد سریع‌ترین دریافت تذکر رو هم زدند آقایان سوپر انقلابی! رهبر حکیم انقلاب: «نمایندگان جدید مراقب باشند کام ملت و فضای سیاسی کشور تلخ نشود.» رونوشت به همه آن‌هایی که می‌شناسیم!
 کیوان ساعدی:
تعجب نمی‌کنم از کسی که سابقه توهین به سردار سلیمانی دارد، به فاصله چند ساعت پس از هشدار و نگرانی رهبر معظم انقلاب، در برنامه زنده تلویزیونی بر خلاف توصیه ایشان سخن گفته است؛ نگرانی این است کسانی که با آن همه ادعای ولایتمداری این چنین با رهبری تعامل می‌کنند با مردم چگونه‌اند!
 حمید خراسانی:
رهبر انقلاب: «نمایندگان جدید مراقب باشند کام ملت و فضای سیاسی کشور تلخ نشود.» مشخصه روی صحبت حضرت آقا با چه کسانی است یا یکی یکی نام ببریم؟!
 مهدی قاسم‌زاده:
هنوز نیامده، تذکر علنی گرفتید. آقایون نماینده حواستون باشه... همونقدر که می‌تونید خاطره خدمتگزاری‌های شورای دوم رو برای مردم زنده کنید، می‌تونید یادآور کشمکش‌های سیاسی و بیهوده مجلس ششم باشید!
 علی چاهخوزاده:
نمایندگان جدید مراقب باشند کام ملت و فضای سیاسی کشور تلخ نشود، این سخن رهبری یعنی عزیزان منتخب سعی کنند از حاشیه‌سازی پرهیز کنند و از برنامه‌های خود برای بهبود وضعیت اقتصادی و اجتماعی مردم بگویند و بدانند انتخابات تمام شده و حالا نوبت کار کردن رسیده است. 
 امیر چیذری:
در پس تذکر رهبر انقلاب به تازه‌وارد‌های مجلس، اشاره به دو تهدید نهفته است؛ اول ظهور پدیده‌ای تحت عنوان نفاق‌نو و دوم پدیده تحجر! بنابراین وظیفه جریان‌های انقلابی است تا با بصیرت و پیرو فرمایش رهبری اجازه ظهور و بروز این دو پدیده را در پارلمان کشور ندهند. 
 علی جعفری:
حضرت آقا فرمودند اختلاف‌افکنی نکنید تا کام مردم تلخ نشود. عده‌ای هنوز کلام آقا منعقد نشده، کاغذ و قلم دست گرفته، اسامی اختلاف‌افکنان را لیست می‌کنند. بنازم به ولایتمداری‌تان. تبریک می‌گویم. گرچه در میدان سیاست و اخلاق سیاسی دستاوردی نداشتید، اما حداقل رکورد سریع‌ترین زمان ذبح سخنان رهبری به شما رسید. 
 نیره نوری:
حضرت آقا امروز فرمودند: «سخنان اختلاف‌انگیز و دعوا راه‌اندازی‌ها و ستیزه‌گری‌های دشمن پسنده که شیرینی مجلس جدید رو از بین می‌بره! و باید خیلی مراقبت کرد!» دوستان انقلابی طرفدار فلان لیست یا بهمان لیست، خواهشا یه لبیک یا خامنه‌ای بگید و بیش از این کام ملت رو تلخ نکنید!
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۳:۳۳ - ۱۴۰۲/۱۲/۱۹
0
0
نظر چهارتا کاربر هن فکر خودتون را چاپ میکنید و فکر می‌کنید بقیه انقلابیون هم مقل شما پشت کوهی اند و خبر از باطن شما ندارند.. چقدر هم تاکید روی نمایندگان جدید داید.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار