کد خبر: 1218635
تاریخ انتشار: ۱۲ اسفند ۱۴۰۲ - ۲۳:۰۰
مرد گلفروش که از دو سال قبل به اتهام قتل دو باجگیر شرق تهران تحت تعقیب قرار داشت، بازداشت شد.  
 آرمین بینا 

شامگاه یک‌شنبه ۲۹ فروردین‌ماه ۱۴۰۰، مأموران کلانتری ۱۰۶ نامجو به صورت تلفنی از درگیری خونین در گلفروشی حوالی خیابان سبلان باخبر و راهی محل شدند.  
وقتی مأموران به محل حادثه جلوی گلفروشی در ابتدای خیابان ساداتی رسیدند، دریافتند لحظاتی قبل پنج مرد جوان جلوی گلفروشی با هم درگیر شده‌اند که در جریان آن، یکی از آن‌ها با چاقو سه نفر از طرف مقابل را به شدت زخمی و از محل فرار کرده است.  
بدین ترتیب مأموران راهی بیمارستان شدند و دریافتند سه مرد جوان که از اوباش و باجگیران محل هستند بر اثر شدت جراحات روی تخت بیمارستان به کام مرگ رفته‌اند.  
با اعلام خبر قتل سه مرد جوان، تیمی از کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی به دستور بازپرس ویژه قتل دادسرای امور جنایی تهران تحقیقات خود را آغاز کردند.  
بررسی‌ها نشان داد سه مقتول لحظاتی قبل از درگیری چند گلدان مرد گلفروش را بدون پرداخت پول داخل صندوق عقب خودرویشان می‌گذارند و به همین دلیل مرد گلفروش به نام ارسلان همراه یکی از دوستانش با آن‌ها درگیر می‌شود و آن‌ها را با ضربات چاقو به قتل می‌رساند. همچنین مشخص شد مأموران پلیس با طرح مهار خیابان‌های اطراف، همدست ارسلان به نام فراز را که با خودروی نیسانش در حال فرار بوده، دستگیر می‌کنند، اما عامل اصلی با خودروی نیسان همدستش موفق به فرار می‌شود.  
فراز در بازجویی‌ها گفت: «من با خودرویم از شمال به تهران بار می‌آوردم تا اینکه ارسلان پیشنهاد داد پیش او کار کنم. ارسلان از دوستان قدیمی‌ام بود و علاقه زیادی به گل داشت. شب حادثه در حال خوردن ساندویچ بودم که یک خودروی پژو جلوی گلفروشی نگه داشت و یکی از آن‌ها پیاده شد و سه گلدان گل را برداشت و داخل صندوق عقب خودرو گذاشت. ارسلان وقتی از او خواست پولش را بدهد، مرد جوان گفت این محله ماست و هر کسی در این محله کار کند باید به ما باج بدهد. ارسلان با او درگیر شد که دو نفر از همدستان مرد جوان از خودرو پیاده شدند و درگیری بالا گرفت و ارسلان هم با چاقو هر سه نفر آن‌ها را زد و بعد دو نفری فرار کردیم. مأموران ما را تعقیب کردند و من از ترس خودم را از خودرو پایین انداختم و تسلیم شدم.»
 بازداشت پس از ۲ سال 
پس از این حادثه، مأموران تحقیقات گسترده‌ای را برای شناسایی و دستگیری متهم آغاز کردند، اما بررسی‌ها نشان داد قاتل به مکان نامعلومی گریخته است. در‌حالی‌که ۲۳ ماه از حادثه گذشته بود، مأموران پلیس در بررسی‌های فنی دریافتند قاتل فراری از مدتی قبل در یکی از شهر‌های غربی کشور زندگی مخفیانه‌ای دارد. بدین ترتیب مأموران با گرفتن نیابت قضایی راهی آن شهر شدند و متهم را بازداشت کردند. قاتل به زودی برای بازجویی به تهران منتقل می‌شود.

برچسب ها: باجگیری ، قاتل ، قتل
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار