کد خبر: 1217099
تاریخ انتشار: ۰۲ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۹:۰۱
باشگاه سپاهان از انتقال هافبک جوانش به لیگ روسیه به خوبی درآمدزایی کرد.

جوان آنلاین: محمد قربانی، هافبک ۲۲ ساله سپاهان که توانایی بازی در پست مدافع میانی هم دارد به اورنبرگ روسیه پیوست.

به گزارش ایسنا، به همین دلیل قربانی در بازی دور برگشت مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا مقابل الهلال غایب خواهد بود چرا که با توجه به بسته شدن پنجره نقل و انتقالاتی فوتبال روسیه، این بازیکن فرصت حضور در این بازی را ندارد.

در همین راستا، منوچهر نیکفر مدیرعامل سپاهان درباره حدایی این بازیکن گفت: اقدامات تیم با مورایس هماهنگ می‌شود. هیچ کسی حق تصمیم‌گیری در مورد مسائل فنی تیم را ندارد و این انتقال با نظر مورایس بوده و امیدواریم گزینه‌های مورد نظر مورایس را برای سپاهان جذب کنیم. این انتقال از لحاظ رقم بسیار مناسب بود و برای رضایت‌نامه یک میلیون یورو به سپاهان پرداخت می‌شود.

علاوه بر این، باشگاه زنیت روسیه علاقه‌مند به جذب محمد جواد حسین‌نژاد، ستاره جوان خط هافبک سپاهان بود اما با اعلام مدیرعامل طلایی‌پوشان این انتقال منتفی شده است، مگر اینکه مورایس به آن رضایت دهد.

نیکفر درباره احتمال فروش بازیکنان دیگر سپاهان گفته است: باشگاه سپاهان حرفه‌ای است و خرید و فروش بازیکن نیز جزیی از این اصول حرفه‌ای است. آفرهایی برای بازیکن‌های دیگری داریم اما اقدام دیگری تا پایان فصل نخواهیم داشت؛ هر تصمیمی برای تیم فوتبال با نظر سرمربی خواهد بود.

برچسب ها: سپاهان ، روسیه ، لیگ برتر
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار