کد خبر: 1217021
تاریخ انتشار: ۰۱ اسفند ۱۴۰۲ - ۲۳:۰۰

دبیر بیست‌ویکمیــن جـایزه تعـالی سازمـانی از افـزایـش استقبـال شـرکت از رونـد اعطای این جایـزه و آمـوزش‌های مـربـوط به آن در سال جاری خبر داد. 
 
به گزارش «جوان» به نقل از برنا، حمیدرضا بابایی، دبیر بیست‌ویکمین جایزه تعالی سازمانی در همایش سازمان مدیریت صنعتی ایران درباره جزئیات این جایزه اظهار داشت: اعطای جایزه تعالی سازمانی از سال ۱۳۸۲ انجام شده و همواره با استقبال شرکت‌ها و سازمان‌ها قرار گرفته است. 
وی افزود: این جایزه منشأ بسیاری از جوایز شده و اثرگذاری آن برای همگان مشخص است که الگوی خیلی از جوایز است. 
دبیر بیست‌ویکمین جایزه تعالی سازمانی تصریح کرد: ما به دنبال رقابت بین شرکت برای سازمان‌ها، شرکت‌ها و خود ارزیابی هستیم، تعالی آن‌ها برای مردم به افزایش رضایت منجر می‌شود. 
وی گفت: نباید در روند اعطای جایزه تعالی وقفه‌ای ایجاد شود و به همین دلیل در دو دهه اخیر بدون هیچ وقفه‌ای اعطای این جایزه برگزار شده است. 
بابایی اظهار داشت: ۱۲جلسه کمیته علمی و شش جلسه کمیته نظارت و هماهنگی برای جایزه سال جاری تعالی سازمانی برگزار شده است، دوره جامع تعالی سازمانی هم در دستور کار است، در سال جاری چهار تور تعالی سازمانی برگزار شده و استقبال شرکت‌ها از این جایزه و روند‌های مختلف آن بیشتر شده است. 
این همایش سازمان‌ها را تشویق می‌کند تا در ابتدا برای دریافت گواهینامه آغاز و سپس به مرحله دریافت تندیس دست پیدا کنند. 
وی ادامه داد: جایزه تعالی سازمانی از دو رکن اساسی سازمانی به نام مرکز تعالی سازمانی به صورت رسمی در سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی، زیرمجموعه معاونت مشاوره و تحقیق و همچنین از یک رکن غیررسمی شامل شورای راهبری، کمیته داوری و بخش جایزه تشکیل شده و این دو با یکدیگر اعتبار و سلامت جایزه را تأمین می‌کنند. 
بابایی ادامه داد: علاوه بر توسعه این جایزه در داخل کشور سعی شده در بعد بین‌المللی نیز توسعه پیدا کند که تور توسعه تعالی در حال راه‌اندازی است. 
وی با بیان اینکه کمیته علمی از ۱۸نفر عضو فعال تشکیل شده است، گفت: تاکنون به همت اعضا و مجموعه‌ها برنامه‌های مختلفی شامل جلسات مختلف علمی و فرهنگی و وبینار توجیهی برای دریافت‌کنندگان گواهی و ارائه‌دهندگان برگزار شده است. 
بابایی وجه تمایز این جایزه را داشتن «سایت ویزیت» عنوان کرد و گفت: با تیم ارزیابان تماس همیشگی داریم و دریافت اظهارنامه از سازمان‌ها روند پیچیده دارد و پس از بازدید از سازمان‌ها، نتایج در کمیته‌ها بررسی می‌شود. 
وی در خصوص آمار مشارکت‌کنندگان بیان داشت: امسال ۷۴شرکت در فرایند جایزه تعالی سازمانی ثبت‌نام کردند که شامل ۱۹شرکت در سطح تندیس، ۴۰شرکت در سطح تقدیرنامه و ۱۵شرکت در سطح گواهی تعالی می‌شود. 
مدیر مرکز تعالی سازمانی خاطر نشان کرد: هزارو ۸۷۶ شرکت طی این ۲۰سال در جایزه تعالی سازمانی ثبت‌نام کردند و طی این پنج سال تعداد ارزیابی‌ها و درخواست‌ها افزایش یافته است.

برچسب ها: مدیریت ، اظهارنامه ، جایزه
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار