کد خبر: 1216430
تاریخ انتشار: ۲۸ بهمن ۱۴۰۲ - ۲۳:۰۰
در مراسم تکریم و معارفه مدیرعامل خبرگزاری دفاع مقدس عنوان شد
اخبار دفاع مقدس و خاطرات شهدا، جانبازان و ایثارگران از پربازدیدترین اخبار خبرگزاری‌های کشورمان است و این مهم نشان‌دهنده جایگاه والای فرهنگ دفاع مقدس و مقاومت در کشور است. 

جوان آنلاین: اخبار دفاع مقدس و خاطرات شهدا، جانبازان و ایثارگران از پربازدیدترین اخبار خبرگزاری‌های کشورمان است و این مهم نشان‌دهنده جایگاه والای فرهنگ دفاع مقدس و مقاومت در کشور است. 
مدیرعامل جدید خبرگزاری دفاع مقدس در مراسم معارفه خود که صبح دیروز با حضور سردار سرتیپ بسیجی بهمن کارگر، رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس برگزار شد با بیان اینکه تلاش می‌کنیم در خبرگزاری دفاع مقدس مروج فرهنگ دفاع مقدس و مقاومت باشیم، به تجمعات جهانی در حمایت از مردم مظلوم غزه اشاره کرد و گفت: امپراتوری رسانه‌ای غرب توان مقابله با بیداری جهانی علیه ظالمان و مستکبران جهان، به‌ویژه رژیم صهیونیستی و امریکا را ندارد. 
هادی کهن‌دل ضمن تأکید بر اهمیت انتشار اخبار جبهه مقاومت تصریح کرد: به رغم تلاش‌های دیکتاتوری رسانه‌ای غربی- صهیونیستی، پیام مظلومیت مردم غزه به جهانیان رسیده است و تجمعات میلیونی در اقصی نقاط جهان در حمایت مردم مظلوم غزه، مؤید همین موضوع است و ما هم در خبرگزاری دفاع مقدس انتشار اخبار جبهه مقاومت را به‌صورت ویژه پیگیری می‌کنیم. 
وی با اشاره به محبوبیت فرهنگ مقاومت در کشور عنوان کرد: اخبار دفاع مقدس و خاطرات شهدا، جانبازان و ایثارگران از پربازدیدترین اخبار خبرگزاری‌های کشورمان است و این مهم نشان‌دهنده جایگاه والای فرهنگ دفاع مقدس و مقاومت در کشور است، اما با تمامی این تلاش‌ها در سال‌های اخیر بار‌ها رهبر معظم انقلاب اسلامی در خصوص اطلاع نسل جوان از رشادت‌ها در دوران دفاع مقدس و تبیین ابعاد این حماسه بزرگ برای کسانی که آن دوران را ندیده‌اند، تأکید کرده‌اند. 
کهن‌دل با بیان اینکه رهنمود‌های معظم‌له نشان‌دهنده ظرفیت عظیم دفاع مقدس برای آیندگان است، گفت: حضور رزمندگان ایرانی در جبهه مقاومت، استمرار فرهنگ دفاع مقدس است و هر دوی این‌ها باید به‌خوبی و با تولید محتوای فاخر برای مردم ایران و جهان بازنمایی شود. 
در این مراسم از خدمات سردار سرتیپ دوم پاسدار سیدمجید هاشمی‌دانا قدردانی به عمل آمد و طی حکمی از سوی رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس هادی کهن‌دل به‌عنوان مدیرعامل جدید خبرگزاری دفاع مقدس معرفی شد. کهن‌دل دانش‌آموخته کارشناسی ارشد مدیریت رسانه است و سابقه مدیریت روابط‌عمومی و ارتباطات سازمان بسیج مستضعفین، مدیرعامل خبرگزاری بسیج و مشاور رسانه‌ای معاون هماهنگ‌کننده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را در کارنامه دارد. 
این مراسم با حضور امیر سرتیپ نبی سهرابی، جانشین رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس و سردار سرتیپ دوم پاسدار سیدحسین ستوده، رئیس بازرسی بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس برگزار شد.

برچسب ها: دفاع مقدس ، رسانه ، مقاومت
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار