کد خبر: 1215790
تاریخ انتشار: ۲۵ بهمن ۱۴۰۲ - ۰۸:۲۵
در قالب دوره آموزشی همیار طبیعت دانش آموز صورت گرفت
رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان گرمساراز برگزاری دوره آموزشی همیار طبیعت دانش آموز در این شهر خبر داد.

به گزارش جوان؛ محمد معین با بیان اینکه  جذب همیار طبیعت دانش آموز در واقع زیربنای ترویج فرهنگ منابع طبیعی و اهمیت حفاظت از آن برای نسل های آینده است،گفت: این طرح دانش آموزان را با اهمیت وجود منابع طبیعی آشنا می‌سازد و آن‌ها را به افرادی دوست دار به حفاظت و نگهداری از طبیعت تبدیل میکند.

وی افزود: این طرح با همکاری آموزش و پرورش شهرستان، مدیریت و کادر آموزشی دبستان البرز در دیماه سالجاری و برای 400 نفر از دانش آموزان و معلمان برگزار گردید.

معین گفت: در این دوره آموزشی دانش آموز پایه های چهارم تا ششم دبستان البرز با حضور معلمین و مربیان پرورشی دبستان شرکت نمودند و با مطالبی در خصوص اهمیت منابع طبیعی و لزوم حفاظت از آن، نقش همیاران طبیعت در ترویج فرهنگ منابع طبیعی و حفاظت از آن، معرفی عرصه های منابع طبیعی کشور، استان و شهرستان و طرح مردمی یک میلیارد درخت آشنا شدندو مقرر شد دانش آموزان گزارش و تحقیقی علمی با عنوان آشنایی با منابع طبیعی از این آموزش تهیه نمایند و گزارش های برتر انتخاب و تقدیر گردند.

رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان گرمسار گفت: همیار طبیعت فردی است که با انگیزه معنوی و براساس علاقه مندی به طبیعت، به صورت داوطلبانه عضو این طرح می‌شود و با پیشبرد اهدافی از منابع طبیعی، در حفاظت و احیا منابع طبیعی نقش خود را ایفا می نماید.

وی ضمن تشکر از همکاری مدیریت آموزش و پرورش شهرستان و مدیران مدارس از عموم مردم و مسئولان دستگاه‌های اجرایی شهرستان درخواست کرد برای عضویت و دریافت کارت همیار طبیعت با مراجعه به آدرس https://hamyartabiat.frw.ir/ نسبت به ثبت نام و دریافت کارت همیار طبیعت اقدام کنند. تا منابع طبیعی بتواند با آگاهی از ظرفیت همیاران طبیعت شهرستان در حفاظت، احیا و توسعه منابع طبیعی و فضای سبز شهرستان برنامه ریزی و اقدام نماید.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار