کد خبر: 1214521
تاریخ انتشار: ۱۶ بهمن ۱۴۰۲ - ۲۳:۰۰
معاون هماهنگ کننده سپاه:
معاون هماهنگ کننده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به مقایسه نیرو‌های مسلح پیش از انقلاب اسلامی و پس از آن پرداخت و گفت: امروز افتخار نیرو‌های مسلح جمهوری اسلامی ایران حمایت از مظلومان و مستضعفان در سراسر جهان، به خصوص دنیای اسلام است

جوان آنلاین: معاون هماهنگ کننده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به مقایسه نیرو‌های مسلح پیش از انقلاب اسلامی و پس از آن پرداخت و گفت: امروز افتخار نیرو‌های مسلح جمهوری اسلامی ایران حمایت از مظلومان و مستضعفان در سراسر جهان، به خصوص دنیای اسلام است. 
به گزارش سپاه نیوز، سردار سرتیپ بسیجی پاسدار محمدرضا نقدی، معاون هماهنگ کننده سپاه در شانزدهمین جشنواره ملی حضرت علی‌اکبر (ع) با عنوان «جوان سرباز» که در سپاه استان البرز برگزار شد، افزود: شهدا با فدا کردن جان خویش پرچم نورانی ایران اسلامی را به اهتزار درآوردند. وی با بیان اینکه در این ایام نورانی، باید پاسدار حقیقی خون شهدا و امانت معنوی آن‌ها یعنی انقلاب اسلامی باشیم، اظهار کرد: امروز رهبری داریم که از دانشمندترین انسان‌های عصر خودش است. روزگاری حاکمیت این کشور قبل از پیروزی انقلاب اسلامی دست کسی بود که ۸۳ کاخ داشت؛ یک مجموعه آن ۳۰۰ هکتار زمین و باغ به غیر از عمارت‌ها بود، اما مردم در خانه‌های کوچک‌تر از ۱۰۰ متر مربع زندگی می‌کردند. 
معاون هماهنگ کننده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با اشاره به اینکه اکنون رهبر انقلاب در خانه اجاره‌ای می‌نشیند، افزود: امروز آزاد انتخاب می‌کنیم ولی روزی سفارت انگلیس شاه ایران را انتخاب می‌کرد و امروز مردم رهبر خود را توسط خبرگان انتخاب می‌کنند. روزگاری فهرست نمایندگان مجلس توسط سفارت انگلیس تعیین می‌شد، اما امروز مردم آزادانه رأی می‌دهند و انتخاب می‌کنند و پس باید از آن فضای مستبدانه به این فضای عزت و استقلال و عظمت افتخار کرد. 
معاون هماهنگ کننده سپاه اضافه کرد: نیرو‌های مسلح امروز به جای نوکری استکبار و خون دادن در راه تحکیم حاکمیت زورگویان از آزادی‌خواهان دفاع کرده و در مقابل استکبار ایستاده‌اند. نقدی گفت: شاید کسانی بر مشکلات اقتصادی خرده بگیرند ولی باید بدانیم دفاع از استقلال و آزادی یک مسئله آرمانی است و باید بدانیم در موضوع رفاه پیش از انقلاب در کجا بودیم و امروز کجا هستیم. 
وی افزود: بعضی‌ها به سربازی خرده می‌گیرند که باید بیشتر مطالعه و بررسی کرده و بر روی فکر خود بیشتر کار کنند و یکی از آفات دموکراسی و مردم سالاری این است که افراد برای خوشی دل مردم صحبت‌های عوام فریبانه به ضرر آن‌ها می‌زنند و برای رأی جمع کردن و تعقیب کننده در فضای مجازی صحبت‌های مردم پسند می‌زند. معاون هماهنگ کننده سپاه کل پاسداران انقلاب اسلامی تصریح کرد: سربازی وحدت ملی را رقم می‌زند زیرا جوانان ایرانی از شهر‌های مختلف در یک محل در کنار هم جمع می‌شوند و یکی دیگر از ویژگی‌های سربازی القای حس شجاعت و قدرت تصمیم‌گیری است ضمن اینکه یکی دیگر از دستاورد‌های سربازی رشد اجتماعی و وسعت دادن به روابط اجتماعی است زیرا از یک خانواده کوچک به یک جامعه بزرگ وصل می‌شود.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار