کد خبر: 1212131
تاریخ انتشار: ۰۳ بهمن ۱۴۰۲ - ۲۱:۳۷
گردان‌های قسام (شاخه نظامی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین حماس) از گرفتارکردن جنگ‌افزار‌های ارتش رژیم صهیونیستی در میدان مینِ از پیش آماده‌شده خبر داد.

جوان آنلاین: مبارزان گردان‌های قسام (شاخه نظامی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین حماس) از حمله‌های جدید خود علیه نظامیان و جنگ‌افزار‌های ارتش رژیم صهیونیستی که به غزه هجوم آورده‌اند خبر داد.

به گزارش مهر، گردان‌های قسام اعلام کرد که مبارزان این گردان‌ها موفق شده‌اند در منطقه «جحرالدیک» واقع در شرق منطقه مرکزی نوار غزه ۲ خودرو نظامی «همر» ارتش رژیم صهیونیستی را پس از گرفتارکردن آنان در میدان مینِ از پیش آماده‌شده، منفجر کنند.

همچنین مبارزان قسام یک نفربر ارتش رژیم صهیونیستی را در شهر خان‌یونس با گلوله «یاسین ۱۰۵» هدف قرار دادند.

گردان‌های قسام یک پهپاد ارتش رژیم صهیونیستی را نیز در جنوب شرق شهر خان‌یونس تحت کنترل خود درآورد.

علاوه بر این یک ماشین حفاری ارتش رژیم صهیونیستی در شرق اردوگاه البریج در مرکز نوار غزه از سوی گردان‌های قسام با گلوله یاسین ۱۰۵ هدف قرار داده شد.

کمی پیش‌تر نیز گردان‌های قسام تاکید کرد که مبارزان این گردان‌ها موفق شده‌اند کنترل ۳ پهپاد ارتش رژیم صهیونیستی را در اختیار بگیرند؛ قسام اعلام کرد که ۲ پهپاد از این ۳ پهپاد، از گونه پهپاد‌های انتحاری «ماعوز» بوده‌اند و در جنوب شهرک زیتون شهر غزه به کنترل مبارزان قسام درآمده‌اند.

علاوه بر این یک اتاقِ از پیش بمب‌گذاری‌شده در غرب شهر خان‌یونس واقع در جنوب نوار غزه از سوی گردان‌های قسام منفجر شد و هلاکت ۳ نظامی و زخمی‌شدن چند نظامی دیگر صهیونیست را در پی داشت.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار