کد خبر: 1211753
تاریخ انتشار: ۰۲ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۴:۱۴
به همت مرکز قرآن کریم آستان قدس رضوی و به مناسبت فرارسیدن میلاد حضرت علی(ع) پویش سراسری «من امامم را دوست دارم» آغاز به کار کرد.
شهربانو بشکنی

این پویش سراسری همزمان با میلاد حضرت علی(ع) ویژه قرآن‌آموزان مهدالرضا(ع) سراسر کشور در نظر گرفته شده که نوآموزان باید تصاویر، ویدئو و عکس‌هایی را در محورهای دست بوسی پدر، دکلمه در وصف پدر، تزیین فضای منزل و جشن خانگی، برگزاری جشن ولات حضرت امیر المومنین امام علی(ع) در شعب مهد الرضا(ع) با حضور خانواده‌ها، ساخت کاردستی در کلاس و هدیه به پدران و نقاشی را تا 9 بهمن برای مربیان مهد الرضا(ع) مرکز قرآن کریم آستان قدس رضوی ارسال کنند.
همچنین علاقه‌مندان می‌توانند از دکلمه‌خوانی در وصف پدر و امام علی(ع) و برگزاری مراسم‌های جشن، ویدئویی تهیه کرده و آن را در شبکه‌های اجتماعی مرکز قرآن کریم آستان قدس رضوی در پیام رسان‌های ایتا، بله، آی گپ به آدرس quran_aqr @ ارسال کنند که به آثار برگزیده به قید قرعه از سوی مرکز قرآن کریم آستان قدس رضوی جوایزی اهدا خواهد شد.
همچنین به مناسبت میلاد حضرت علی(ع) نیز جشن‌های باشکوهی با حضور خانواده‌های نوآموزان همراه با اجرای برنامه‌های مختلف در شعب مختلف مهدالرضا(ع) آستان قدس رضوی در سراسر کشور برگزار می‌شود.
مرکز قرآن کریم آستان قدس رضوی در مناسبت‌های ملی و مذهبی مختلف طول سال، پویش‌های مختلف را برگزار می‌کند که می‌توان به پویش قرائت دسته جمعی سوره مبارکه کوثر، من هم یک سلیمانی‌ام، سلام بر امام رئوف و پویش قرآنی پاسخ سخت و... اشاره کرد که استقبال خوب نوآموزان قرآنی را به همراه داشته است.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار