کد خبر: 1211275
تاریخ انتشار: ۳۰ دی ۱۴۰۲ - ۱۶:۴۷
به گفته وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، ایران بزرگ مشحون (لبریز، سرشار) از چهره‌های زحمت‌کش و با سابقه بسیار در حوزه فرهنگ، هنر و دانش است. در سال‌های آینده این اقدامات با نظم بیشتری برگزار خواهد شد.

جوان آنلاین: وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با تاکید بر اینکه کارخانه‌های کاغذسازی، طبق تقویم زمانی تعیین شده، فعالیت می‌کنند، گفت: یک مورد از کارخانه‌ها دچار مشکل شده بود که طبق گزارش معاونت فرهنگی به شرایط عادی برگشته است.

محمدمهدی اسماعیلی در گفتگو با خبرنگار کتاب ایرنا درباره یکی از کارخانه‌های کاغذسازی که در ماه‌های گذشته تعطیل شده بود، گفت: یک مورد داشتیم که کارخانه دچار مشکل شده بود، مسئولان مشارکت کردند و کار به شرایط عادی برگشته است. طبق گزارشی که معاونت فرهنگی ارائه دادند مشکلات حل شده است و فعالیت باقی کارخانه‌های کاغذسازی هم طبق تقویم زمانی انجام می‌شود.

وی با اشاره به اینکه پژوهش‌های مساله محوری در جشنواره بین‌المللی پژوهش فرهنگی ارائه شده است، ادامه داد: اغلب آثار، مساله محور و درباره حل مسائل است و هر کدام در حوزه‌های مختلف انجام شده، حوزه شورای فرهنگ عمومی، حوزه معاونت رسانه‌ای، حوزه معاونت قرآنی، حوزه سازمان فرهنگ و ارتباطات، حوزه سازمان اوقاف آثار متنوع بود.

اسماعیلی با ارائه برنامه برای استفاده از آثاری که در شانزدهمین دوره جشنواره بین‌المللی پژوهش فرهنگی ارائه شده است، توضیح داد: بخش‌های مختلف وزارتخانه می‌توانند جلسات رونمایی از آثار را با حضور پژوهشگران برگزار کنند. این اقدامات از هفته آینده توسط همکاران شروع خواهد شد. در نتیجه مشارکت که با همکاران رسانه ملی خواهیم داشت انعکاس گسترده‌تری را به نتایج کار‌های عالمانه این عزیزان خواهیم داد.

وزیر فرهنگ درباره شانزدهمین دوره جشنواره بین‌المللی پژوهش فرهنگی گفت: در این دوره جوایز ارزنده‌ای اهدا شد و پژوهشگران خارج از کشور هم از این جشنواره استقبال خوبی کرده بودند. در بخش دوم آیین اختتامیه، مراسم تجلیل از پیشکسوتان برگزار شد. این اتفاق خوبی بود و جای دارد برای هر کدام ازچهره‌های ارزشمند که امروز مورد تقدیر قرار گرفتند مراسم مستقلی برگزار شود.

به گفته وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، ایران بزرگ مشحون (لبریز، سرشار) از چهره‌های زحمت‌کش و با سابقه بسیار در حوزه فرهنگ، هنر و دانش است. در سال‌های آینده این اقدامات با نظم بیشتری برگزار خواهد شد.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار