کد خبر: 1210526
تاریخ انتشار: ۲۶ دی ۱۴۰۲ - ۱۱:۲۷
نشست هم اندیشی جامعه هنرمندان استان با حجت الاسلام و المسلمین خلیلی برگزار شد.
بشکنی

این نشست با حضور جمعی از هنرمندان استان از رشته های مختلف و با رویکرد طرح و بررسی مشکلات جامعه هنری و ارائه راهکارهای اجرایی جهت رفع معضلات و موانع موجود برگزار شد.
از جمله مسائلی که هنرمندان در این جلسه به آن اشاره کردند می توان به استفاده از ظرفیت هنرمندان در مسائل و اتفاقات مختلف کشور، توجه به رفع مشکلات صنفی و معیشتی هنرمندان، استفاده از اساتید هنرمند جهت آموزش های هنری در دستگاههای مختلف، تشدید نظارت ها بر آثار هنری شهری، استفاده از ظرفیت هنرمندان در حل مسائل حاشیه شهر و ورود هنرمندان به عرصه پیشگیری از وقوع جرم و آسیب های اجتماعی اشاره کرد.

رئیس کل دادگستری خراسان رضوی با اشاره به اهمیت مفهوم عدالت گفت: تحقق عدالت می تواند همان هدف متعالی و مشترک دستگاه قضایی و هنرمندان باشد که در این مسیر جامعه هنری می‌تواند با برانگیختن عواطف و احساسات انسانی، مسیر گسترش عدالت را هموار کند.

 حجت الاسلام و المسلمین خلیلی رئیس کل دادگستری استان این جلسه را فرصتی جهت بیان مسائل از طرف هنرمندان دانست و با تأکید بر مفید بودن استمرار این گونه جلسات، بررسی بیشتر پیشنهادات در زمینه حل مسائل هنرمندان و بیان نقطه نظرات مجموعه قضایی استان در زمینه های مختلف هنری را به نشست آتی موکول کرد.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار