کد خبر: 1209895
تاریخ انتشار: ۲۳ دی ۱۴۰۲ - ۱۴:۱۸
فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل لرستان:
باقری با بیان ویژگی های بارز شهید سلیمانی گفت: شهید سلیمانی امروز برای دنیا اسطوره است و هراس دشمن پس از شهادت این سردار بزرگ بیشتر شده است.

به گزارش جوان از لرستان، سردار نعمت الله باقری روز شنبه در چهارمین همایش سالگرد شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی با بیان اینکه مکتب شهید سلیمانی در منطقه موجب هراس دشمن شده است، گفت: این راه ادامه خواهد داشت.

فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان با بیان اینکه دشمنان گمان می کنند مردم انقلابی را با اقدامات کور صحنه خالی می‌کنند و دست از آرمان های خود بر می‌دارند، افزود: اما این خیالی باطل است.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: به فرموده مقام معظم رهبری پس از شهادت سردار هراس دشمن بیشتر شده است.

باقری در ادامه به بیان ویژگی های بارز شهید سلیمانی اشاره کرد و گفت: از جمله این ویژگی ها مبارزه با استکبار، جهاد، عدالت محوری و حفظ کرامت انسانی بود که موجب ایجاد مکتب سلیمانی شده است که امروز اثرات آن را در منطقه می‌بینیم.

فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان در ادامه خاطرنشان کرد: اخلاص در عمل، ولایت مداری و ولایت پذیری این شهید والامقام زبانزد است.

وی با اشاره به اینکه دشمن به دنبال یک خاورمیانه بزرگ بود اما حاج قاسم آن را به محور مقاومت تبدیل کرد، گفت: مقابله با صهیونیسم و استکبار از دستاوردهای مکتب شهید سلیمانی است.

باقری با اشاره به اینکه دشمن بیش از ۷۰ نقطه از یمن را هدف قرار داده اما یمنی ها اعلام می‌کنند مادامی که غزه در محاصره باشد به مقاومت ادامه‌ می‌دهند، عنوان کرد: همچنین قدرت حشدالشعبی برگرفته از این مکتب ارزشمند است.

فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان ادامه داد: امروز شهید سلیمانی برای دنیا اسطوره است و به افرادی که مقابله با استکبار را پیشه کردند تعلق دارد.

سردار باقری با اشاره به اینکه دشمن سعی می‌کند بین مردم با نظام فاصله انداخته و برخی خواص براین باورند که می‌تواند این مسیر را ادامه دهند، گفت: شرایط سختی طی ۴۵ سال گذشته برای انقلاب اسلامی رخ داده اما تابع ولایت بودن در تمامی امور، ما را از پیچ های سخت عبور داده است.

وی با اشاره به اینکه مردم پشتوانه نظام هستند، خاطرنشان کرد:همگامی با رهبری و ولایت مقابل دشمن رمز ایستادگی است.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار