کد خبر: 1209215
تاریخ انتشار: ۱۹ دی ۱۴۰۲ - ۱۱:۴۴
مرگ زندانیان در زندان‌های آمریکا اغلب به‌عنوان مرگ طبیعی گزارش می‌شود و تحقیقاتی درباه آن‌ها صورت نمی‌گیرد.

به گزارش جوان آنلاین به نقل از میزان، مرگ‌های غیرطبیعی شامل، قتل، خودکشی و مرگ ناگهانی در زندان‌های فدرال آمریکا مستلزم تحقیق است، اما بیشتر مرگ‌ها به عنوان مرگ‌های طبیعی طبقه‌بندی می‌شوند.

«تیرزا کریستوفر»، از نزدیکان یک زندانی آمریکایی با توصیف وضعیت مرگ وی در زندان، می‌گوید: چیزی که زندانیان به من می‌گفتند این بود که او ۳ روز در یک واحد ویژه بود و در را می‌کوبید، زیرا از هوشیاری خارج شده و نمی‌توانست نفس بکشد.

به گفته کریستوفر، سپس وقتی افسر زندان وارد شد، این زندانی را به داخل راهرو کشیده و سعی کرد به او تنفس مصنوعی بدهد.

در حالی که مرگ این زندانی به‌طور ناگهانی روی داده و ابعاد آن مشخص نشده، اما مقام‎های زندان مرگ وی را به‎عنوان مرگ طبیعی دسته‌بندی کرده‎اند.

گفتن اینکه این یک مرگ طبیعی است گاهی اوقات ممکن است گمراه کننده باشد؛ درمان مناسب می‌توانست جان این زندانی را نجات دهد.

مراقبت‌های ناکافی در زندان‌های آمریکا

گزارش یک رسانه آمریکایی نشان دهنده مراقبت‌های بهداشتی ناکافی در زندان‌های فدرال در سراسر این کشور وجود دارد؛ براساس سوابق اداره زندان‌های آمریکا، حدود سه‌چهارم مرگ‌های زندان فدرال از سال ۲۰۰۹ طبیعی اعلام شده است.

مرگ‌های طبیعی صرفا یا تقریبا به‌طور کامل به دلیل بیماری یا کهولت سن اتفاق می‌افتد، اما درباره ۷۰ درصد از زندانیان، مسائلی مانند بی‌توجهی پزشکی، شرایط بد زندان و کمبود منابع مخفی مانده است و در این میان، اعضای خانواده قربانیان اطلاعات کمی از مرگ عزیزشان داشتند.

با پشتوانه‌های قانونی، زندان‌ها مجبور نیستند با اعضای خانواده قربانیان تماس بگیرند، مگر اینکه موضوع مرگ و زندگی باشد.

هومر ونترز، ناظر دادگاه فدرال مراقبت‌های بهداشتی زندان‌های آمریکاست؛ او مرگ‌هایی مانند زندان جکسون را قابل بررسی می‌داند.

ونترز، گفت: اتفاقاتی که در پشت میله‌های زندان رخ می‌دهد، علی‎رغم این واقعیت که یک بازرس پزشکی در نهایت می‌گوید این یک مرگ با علل طبیعی بوده، به‌طور قابل توجهی در نتیجه مرگ نقش داشته است.

طبیعی خواندن مرگ اغلب تصویر کاملی از دلایل مرگ زندانی را ارائه نمی‌دهد؛ بنابراین این ایده قدیمی و کهنه وجود دارد که پزشک قانونی یا پزشکی قانونی، وقتی می‌گویند مرگ ناشی از علل طبیعی بوده است، باید به نحوی تعیین کند که آیا افراد زندانی آنچه را که نیاز داشتند در پشت میله‌های زندان به دست آورده‌اند یا خیر.

کریستوفر، می‌گوید: ما مشکلاتی را در زندان‌های سراسر آمریکا پیدا کردیم؛ به‌عنوان مثال، یک زندانی در یکی از مراکز پزشکی اسپرینگفیلد، هفته‌ها منتظر بود تا به دلیل خونریزی در دستگاه گوارش خود تحت درمان قرار گیرد، اما او بلافاصله پس از بستری شدن در بیمارستان فوت کرد.

یک زندانی در آرکانزاس یک سال‎و‎نیم قبل از مرگش از درد شکایت داشت؛ به خانواده وی جزئیات بیشتری از دلیل مرگش ارائه نشده است.

یکی دیگر از زندانیان در میسوری بر اثر نارسایی تنفسی جان خود را از دست داد و مرگ او طبیعی اعلام شد، اما با توجه به سوابق پزشکی قانونی به دست آمده، مرگ او بعد‌ها به‌عنوان یک قتل تلقی شد، اما خانواده این اطلاعات را ارائه نکردند و ۵ سال بعد گزارش کالبد شکافی او را گرفتند.

زندان‌های فدرال آمریکا ملزم به انجام کالبد شکافی برای مرگ‌های طبیعی نیستند، اما چیزی به نام بررسی مرگ زندانیان وجود دارد که هر بار یک زندانی می‌میرد انجام می‌شود.

این بررسی‌ها قرار است بازتابی از نحوه رسیدگی به مرگ و قابل پیشگیری بودن آن باشد، اما این اطلاعات با مردم و حتی خانواده زندانیانی که جان خود را از دست داده‌اند، به اشتراک گذاشته نمی‌شود.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار