کد خبر: 1208881
تاریخ انتشار: ۱۷ دی ۱۴۰۲ - ۲۳:۰۱
در سومین جشنواره کارمند تراز مکتب حاج قاسم سلیمانی عنوان شد
سردار حسن حسن‌زاده در سومین جشنواره کارمند تراز مکتب حاج قاسم سلیمانی گفت: مهم‌ترین ویژگی مکتب حاج قاسم مردمی بودن، مردمی رفتار کردن، به فکر مردم بودن و در اولویت قرار دادن حل مشکلات مردم است که باید توسط کارمندان و کارکنان دنبال شود

جوان آنلاین: فرمانده سپاه محمد رسول الله (ص) تهران با بیان اینکه جبهه مقاومت اراده خود را بر دشمن تحمیل کرد، گفت: اراده مقاومت رژیمی را که خود را ارتش چهارم و پنجم جهان و ارتش اول منطقه می‌داند در کمتر از ۷۲ ساعت او را با سقوط حتمی و فروپاشی مواجه کرد.
به گزارش ایرنا، سردار حسن حسن‌زاده در سومین جشنواره کارمند تراز مکتب حاج قاسم سلیمانی گفت: مهم‌ترین ویژگی مکتب حاج قاسم مردمی بودن، مردمی رفتار کردن، به فکر مردم بودن و در اولویت قرار دادن حل مشکلات مردم است که باید توسط کارمندان و کارکنان دنبال شود. مدیران باید همانند حاج قاسم از خودشان بگذرند و تمام عیار حل مشکلات مردم را در راس امور خود قرار بدهند و در یک کلام باید همانند شهید حاج قاسم سلیمانی در همه ابعاد مردم را، ولی نعمت خود بدانیم.
فرمانده سپاه محمد رسول الله (ص) تهران با اشاره به حادثه تروریستی در کرمان، تاکید کرد: تصور می‌کنند با رعب و وحشت می‌توانند مردم و جوانان را از مکتب حاج قاسم دور کنند. سردار سلیمانی علیه استکبار جبهه ایجاد کرد. اینکه دشمن امروز این‌قدر در هراس و نگرانی است به این دلیل است که مکتب حاج قاسم سلیمانی روز به روز در حال توسعه است و روز به روز به دلدادگان و شیفتگان این مکتب اضافه می‌شود.
فرمانده سپاه محمد رسول الله (ص) تهران خاطرنشان کرد: دشمنان برآورد‌های غلط دارند که تصور می‌کنند می‌توانند با رعب و وحشت مردم و ملت و جوانان را از مکتب سردار سلیمانی دور کنند و به ازای هر قطره خونی که به زمین ریخته می‌شود فوج فوج به عاشقان و شیفتگان و دلدادگان مکتب قاسم سلیمانی اضافه می‌شود و از همان شب دیدید که عاشقان مزار حاج قاسم سلیمانی چگونه و با چه اشتیاق مضاعفی در آنجا حضور پیدا کردند. وی یادآور شد: آن‌هایی که عملیات طوفان الاقصی را طراحی و اجرا کردند، دانش‌آموختگان مکتب شهید حاج قاسم سلیمانی هستند.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار