کد خبر: 1208522
تاریخ انتشار: ۱۶ دی ۱۴۰۲ - ۱۳:۳۸
استاندار خراسان رضوی:
استاندار خراسان رضوی در نشست با نخبگان سیاسی از سلسله دیدارهای_نخبگانی گفت: برای گرفتن تصمیمات سخت دستمان نمی‌لرزد، وگرنه عقب‌ماندگی‌ها رفع نمی‌شود.
شهربانو بشکنی

یعقوبعلی نظری شب گذشته در سلسه #دیدارهای_نخبگانی خود پس از استماع نظرات و نکات نخبگان سیاسی استان افزود: در بزنگاه‌های مهم نباید به مسائل افتراقی بپردازیم و باید با ایجاد شبکه نخبگانی سیاسی به اوضاع جامعه سر و سامان دهیم.

وی با اشاره به انتخابات پیش روی مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری در اسفند ماه سال جاری ادامه داد: رد و تایید صلاحیت نامزدهای انتخاباتی با نگاه سیاسی نبوده و همه سلایق و جریانات سیاسی در این انتخابات گزینه دارند و امیدواریم که میزان مشارکت افزایش یابد.

 استاندار خراسان رضوی با ذکر اینکه تعداد شعبات اخذ رای در این دوره ۱۵ درصد نسبت به دوره گذشته افزایش یافته گفت: حداکثر تلاش برای اجرای روان، قانونمند و رقابتی، با نگاه به افزایش مشارکت مردمی تدارک دیده شده است.

 نظری از همه فعالان اجتماعی سیاسی استان دعوت کرد تا به صورت فعال، مردم را به شرکت گسترده در انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری دعوت کنند تا دشمنان تصور نکنند که می‌توانند مردم ما را منفعل و ناامید کنند.

در نشست نخبگان سیاسی که در دفتر استاندار برگزار شد، ۱۲ نفر از فعالین سیاسی به نمایندگی از احزاب و گروه‌های سیاسی خود نکات و نقطه نظرات خود را با نماینده عالی دولت در استان خراسان رضوی مطرح کردند.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار