کد خبر: 1208172
تاریخ انتشار: ۱۳ دی ۱۴۰۲ - ۲۰:۴۷
سردار قاآنی:
فرمانده نیروی قدس سپاه گفت: مدعی بزرگ‌ترین ارتش خاورمیانه بودند، اما یک جریان مقاومت آن‌ها را در هم تنید. به همین دلیل آمریکا با تمام توان پشت شما ایستاد. به حول اللهی روزی فراخواهد رسید که آمریکا بیشتر از امروز باید عواقب حمایت از اسراییل را بپردازد.

جوان آنلاین: سردار اسماعیل قاآنی فرمانده نیروی قدس سپاه در مراسم برزگداشت سردار سلیمانی طی سخنانی اظهار داشت: امسال درحالیکه مراسم گرامیداشت سالروز شهادت حاج قاسم را گرامی می‌داریم که رزمندگان فلسطینی دریک اقدام هماهنگ عملیات طوفان الاقصی را اجرا کردند.

به گزارش تسنیم، وی افزود: به دشمنان مقاومت و رژیم اسراییل می‌گوییم شما با این تبلیغات گسترده معلوم شد چقدر در مقابل مقاومت دوام می‌آورید فلسطین یکبار با شما آفندی جنگید، اما همه ارکان حکومت شما فرو پاشید.

سردار قاآنی ادامه داد: شما مدعی بزرگ‌ترین ارتش خاورمیانه بودید، اما یک جریان مقاومت شما را در هم تنید به همین دلیل آمریکا با تمام توان پشت شما ایستاد. به حول اللهی روزی فراخواهد رسید که آمریکا بیشتر از امروز باید عواقب حمایت از اسراییل را بپردازد.

فرمانده نیروی قدس سپاه عنوان کرد: وقتی به این حوادث نگاه می‌کنیم در می‌یابیم که رهبر انقلاب چرا فرمود شهید سلیمانی دست مقاومت را پر کرد
امروز غزه جایی برای ورود تانک‌ها ندارد. این سرزمین که زیر بمباران در هم تنیده شده، اما ۷۹ روز است که همه قدرتتان جمع شده است، ولی غزه در مقابل آن‌ها ایستاده است و در جنگ بسیار سرحال شده است.

وی اظهار داشت: تلفات دشمن هر روز بیشتر می‌شود و مقاومت هرچه لازم باشد محکم ایستد؛ آنکه شکست خورده از میدان خارج می‌شود اسراییل است

سردار قاآنی گفت: در تشیع شهید سلیمانی شما شنیدید یکی از رهبران برجسته فلسطین اعلام کرد شهید سلیمانی شهید قدس است امروز مفهوم این حرف مشخص می‌شود و در حقیقت کسی که با رژیم می‌جنگد شهید سلیمانی و برادرانش در فلسطین هستند

وی تصریح کرد: همپینان می‌شویم که راه شهید سلیمانی را خوب بیاموزیم و به خانواده شهدای کرمان هم تبریک و تسلیت می‌گوییم. امثال شهید عاروری کسانی هستند که می‌توانند این مسیر نورانی را طی کنند به شهادت رساندن او و سیدرضی نشان دهنده استیصال دشمن است، اما جمهوری اسلامی مسیر ریشه کن کردن دشمن را رها نخواهد کرد.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار