کد خبر: 1208104
تاریخ انتشار: ۱۴ دی ۱۴۰۲ - ۰۲:۰۰
۲۵ تیم در مرحله استانی پنجمین رویداد تولید محتوای دیجیتال در قزوین حضور پیدا کردند.

محمدرضا خوش‌عقیده مسئول فضای مجازی سپاه صاحب‌الامر (عج) استان قزوین در مراسم اختتامیه مرحله استانی پنجمین رویداد تولید محتوای دیجیتال با بیان اینکه رویداد تولید محتوای دیجیتال هم ناظر به همین امر مهم بوده و طبق این نیاز طراحی شده است، گفت: امسال پنجمین سال متوالی است که به منظور شناسایی افراد هنرمند دغدغه‌مند و فعال در این عرصه و حوزه‌های مختلف اقدام به برگزاری رویداد تولید محتوای دیجیتال می‌شود.
وی افزود: بیش از ۷۰ تیم محتوای دیجیتال در سطح استان قزوین فعال است که حدود ۴۰ تیم برخاسته از مسابقات و رده‌های شهرستانی ما بودند که درخواست شرکت در رویداد داشتند و با رأی داوران و بررسی آثار در نهایت ۲۵ تیم حائز رتبه و راهیابی به پنجمین رویداد تولید محتوای دیجیتال شدند و در یک رقابت نفس‌گیر ۴۸ ساعته ۱۱۰ نفر خانم و آقا در قالب ۲۵ تیم در این رویداد شرکت کردند.
این مسئول با اشاره به اینکه بخش قابل توجهی نزدیک به ۸۵ نفر از این تعداد دانش‌آموزان عزیز از نقاط مختلف استان و شهرستان‌ها بودند، تصریح کرد: حضور پررنگ دانش‌آموزان نه تنها برای خودشان بلکه برای قرارگاه فضای مجازی هم مغتنم است و در حال رایزنی با پارک علم و فناوری برای استفاده از ظرفیت این تیم‌ها هستیم.
خوش‌عقیده گفت: یکی از شئون این رویداد شناسایی افراد مؤثر، توانمند و ارتباط برقرارکردن با بدنه شرکت‌های دانش‌بنیان و تجاری‌سازی تیم است. رویداد تولید محتوای دیجیتال بسیج از ۲۲ تا ۲۴ آذر ماه به مدت ۴۸ ساعت و به طور شبانه‌روزی در محل پارک علم و فناوری قزوین برگزار شد و مرحله کشوری این رویداد در بهمن‌ماه برگزار خواهد شد.
وی افزود: حمایت و تجاری‌سازی تیم‌های برتر رویداد تولید محتوای دیجیتال در قزوین به طور جدی اجرا خواهد شد.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار