کد خبر: 1206883
تاریخ انتشار: ۰۸ دی ۱۴۰۲ - ۱۱:۴۸
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج تفرش مطرح کرد
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج تفرش گفت: به مناسبت گرامیداشت هفته بصیرت و دهه مقاومت بیش از ۵۰ عنوان برنامه در سطح شهرستان تفرش برگزار می‌شود.

سرهنگ پاسدار وحید هاشمی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج تفرش به مناسبت گرامیداشت هفته بصیرت و دهه مقاومت  با اشاره به برنامه‌های اجرایی این ناحیه رد هفته بصیرت و دهه مقاومت گفت: همزمان با گرامیداشت این ایام بیش از ۵۰ عنوان برنامه در سطح شهر و روستاهای شهرستان تفرش برگزار می‌شود.

 وی افزود: تبیین مکتب و اندیشه سپهبد پاسدار شهید حاج قاسم سلیمانی، تعمیق و نهادینه سازی و تقویت گفتمان مقاومت برای آحاد جامعه به خصوص نوجوانان و جوانان و تقویت سرمایه اجتماعی انقلاب اسلامی با تقویت پیوندهای عاطفی مردم با نظام اسلامی از اهداف گرامیداشت سالگرد شهادت سردار دلهاست.

وی همچنین ۹ دی ماه را به عنوان روز دشمن شناسی، روز عمل به هنگام، روز خروش اعتقادی مردم ایران اسلامی و اثبات کننده قابلیت و کارآمدی نظام دینی مبتنی بر اصل ولایت فقیه دانست و افزود: این روز چراغ آینده و تعیین کننده مسیر برای حضور مردم در صحنه‌های انقلاب است.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج تفرش تصریح کرد: بزرگداشت این ایام وظیفه همگانی است تا با حفظ و گرامیداشت آن، بتوانیم با استمرار حیات این نظام مقدس، پرچم نظام را به دست حضرت ولی عصر(عج) بدهیم.

سرهنگ هاشمی درخصوص موضوعات برنامه‌های دهه مقاومت و هفته بصیرت گفت: این برنامه‌ها شامل امورات عمرانی، اردوهای جهادی، مسابقات ورزشی، نشست‌های روشنگری و ... خواهد بود.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار