کد خبر: 1206740
تاریخ انتشار: ۰۶ دی ۱۴۰۲ - ۲۳:۰۱
سخنگوی سپاه:

جوان آنلاین: سخنگوی سپاه پاسداران درباره دلایل ترور سردار سید رضی موسوی در سوریه گفت: این اقدام ناشی از شکست‌های پی در پی رژیم صهیونیستی در غزه بود.
به گزارش ایرنا، سردار رمضان شریف در نشست خبری درباره اقدام رژیم جنایتکار صهیونیستی در به شهادت رساندن سردار سید رضی موسوی مستشار نظامی سپاه در سوریه، گفت:شهید رضی موسوی با انجام کار‌های مستشاری پشتیبانی از محور مقاومت در مبارزه با تروریسم و به ویژه داعش، نقش برجسته‌ای داشت و همه رزمندگان محور مقاومت از خدمات این شهید بزرگ آگاه هستند. وی افزود: توانمندسازی جبهه مقاومت که امروز یک فاصله معنا داری با گذشته داشته ناشی از تلاش و مجاهدت شهید رضی در انتقال تجربه و فناوری به این گروه‌های مقاومت است. سخنگوی سپاه درباره دلایل ترور سردار سید رضی موسوی در سوریه گفت: این اقدام ناشی از شکست‌های پی در پی رژیم صهیونیستی در غزه بود. آن‌ها برای خلاصی از این مشکلات دست به این اقدام زدند. صهیونیست‌ها در طوفان الاقصی بیش از ۲۰۰ فرمانده و ۱۵۰۰ نفر از نظامیان را از دست دادند که این اعداد برای رژیمی که مدعی شکست ناپذیری در عملیات نظامی است زیاد است که البته نشان زوال آنهاست.
وی در ادامه با بیان اینکه در پی هر اتفاقی که افتاده توانمندسازی و انگیزه مضاعفی برای تداوم راه این شهیدان شکل گرفته است، اظهار داشت: بعد از شهادت سردار سلیمانی شاهد رونق بیشتر جریان مبارزه با صهیونیست‌ها هستیم و به طور قطع هیچ خللی در انجام وظایف و مأموریت ما پیش نخواهد آمد و با عزمی جدی‌تر آن راه تداوم خواهد داشت.
سخنگوی سپاه با اشاره به دست و پازدن‌های رژیم صهیونیستی در کنار سایر تخلفاتی که از قوانین و حقوق بین‌الملل می‌کنند، گفت: بمباران بیمارستان ها، مدارس، اماکن غیرنظامی در دستور کار ۸۰ روزه صهیونیست‌ها قرار داشته و این ترور هم تداوم همان راه رعایت نکردن قوانین و مقررات بین‌المللی است که یک مستشار نظامی شناخته شده را در پایتخت یک کشور مستقل عضو سازمان ملل متحد ترور می‌کنند. شریف با بیان اینکه از همه مجامع بین‌المللی می‌خواهیم که این گونه رفتار‌ها را محکوم کنند، اظهار داشت: اگر رفتار‌ها تبدیل به یک رویه شود صلح و امنیت جهانی را به خطر می‌اندازد. جمهوری اسلامی حق خود را در مقابله با این اقدام صهیونیست‌ها محفوظ دانسته و مانند مراحل قبل انتقام سختی را از آن‌ها خواهد گرفت.
شریف همچنین تصریح کرد: امریکایی‌ها در یک بن بست راهبردی در مقابله با مردم منطقه و به ویژه ملت مظلوم فلسطین قرار گرفته‌اند. سخنگوی سپاه افزود: تصور ما این است که آن‌ها برای اینکه از این فشار خلاصی پیدا کنند و بتوانند حامیان خود را به کمک بطلبند تلاش می‌کنند با رفتار‌های ایذایی در جغرافیایی فراتر از فلسطین و غزه پای دیگران را به میدان بکشانند و خودشان را از این فشار نجات دهند. بنابراین باید بگویم رژیم صهیونیستی در طول حیات ننگین خود چنین فشارهای ویژه‌ای چه در بعد نظامی و چه در بعد عملیات روانی و رسانه‌ای و چه در بعد تلفات اقتصادی و محاصره دریایی تجربه نکرده بودند.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار