کد خبر: 1205768
تاریخ انتشار: ۰۲ دی ۱۴۰۲ - ۲۳:۰۰
چندی قبل به کارآگاهان پایگاه یکم پلیس آگاهی تهران بزرگ خبر رسید اعضای یک شبکه سرقت در جریان سرقت‌های مسلحانه با پرسه در استان‌های مختلف در حال سرقت هستند.

جوان آنلاین: اعضای یک شبکه سرقت که با پرسه در استان‌های کشور دست به سرقت‌های مسلحانه می‌زدند، با عملیات پلیس نوپو بازداشت شدند.
سردار کارآگاه علی ولیپور گودرزی، رئیس پلیس آگاهی تهران بزرگ گفت: چندی قبل به کارآگاهان پایگاه یکم پلیس آگاهی تهران بزرگ خبر رسید اعضای یک شبکه سرقت در جریان سرقت‌های مسلحانه با پرسه در استان‌های مختلف در حال سرقت هستند.
بررسی‌ها همچنان نشان داد که سارقان با انتشار تصاویر مسلح خود در شبکه‌های اجتماعی باعث وحشت کاربران هم شده‌اند. با کامل شدن بررسی‌ها مأموران پلیس موفق شدند ۱۵ نفر از اعضای این باند را بازداشت کنند. در شاخه دیگری از بررسی‌ها بود که مخفیگاه سه عضو اصلی باند هم شناسایی و مأموران در یک عملیات پلیسی با پشتیبانی یگان نوپو موفق به دستگیری تمام اعضای باند شدند و در بازرسی از مخفیگاه آنان دو قبضه سلاح کلت کمری و دو قبضه کلاشنیکف به همراه فشنگ‌های مربوطه کشف کردند. تحقیقات برای شناسایی جرائم متهمان جریان دارد.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار