کد خبر: 1205148
تاریخ انتشار: ۲۹ آذر ۱۴۰۲ - ۱۴:۲۹
مسئول نمایندگی راهداری و حمل و نقل جاده ای سرولایت خراسان رضوی:
واژگونی یک دستگاه تریلی ترانزیت باعث مسدودشدن چند ساعته محور بین المللی عبداله گیو سرولایت به سلطان آباد شد.
شهربانو بشکنی

مسئول نمایندگی راهداری و حمل و نقل جاده ای سرولایت در تشریح بیشتر این خبر اظهار کرد: واژگونی یک دستگاه تریلی ترانزیت در مسیر عبداله گیو به سلطان آباد باعث مسدود شدن چند ساعته یک لاین این‌مسیر پرتردد و بین المللی شد.

مهدی سلطانی افزود:  با حضور و تلاش عوامل پلیس راه و راهداری سرولایت و پس زگذشت حدود۸ساعت این مسیر بازگشایی شد.

وی گفت: عوامل و پرسنل راهداری  مستقر در عبداله گیو با تجهیزات در اختیار و با تلاش فراوان نسبت به بازگشایی مسیر اقدام که در نتیجه این مسیر بازگشایی و سهولت تردد وسایل نقلیه صورت گرفت.

سلطانی با اشاره به محموله بار این دستگاه ترانزیت که شامل الیاف پنیه صادراتی از عشق آباد به ترکیه بود خاطر نشان ساخت:خوشبختانه این اتفاق بدون فوتی و مصدومی بود.

وی در رابطه با علت طولانی شدن و زمان بر شدن عملیات بازگشایی مسیر بیان کرد:  تاخیر حضورارزیاب شرکت بیمه از پایانه مرزی لطف ابادجهت بازدید علت طولانی شدن بازگشایی مسیر بود.

 محور مواصلاتی چکنه به سلطان آباد خوشاب به عنوان محور ترانزیتی بین المللی و یکی از پرترددترین مسیرهای جاده ای است ولی محوری بین المللی با امکانات روستایی!!! که بدلیل کوهستانی،دوطرفه بودن،عرض کم جاده و داشتن پیچ های تند و ناایمن غالبا منجر به بروز سوانح جاده ای منجر به فوت و مصدومیت می شود که ارتقاء  درجه راه و دوبانده شدن مسیر و همچنین ایمن سازی مسیر و... از مطالبات چندین ساله اهالی و مردم این‌منطقه است که از عواید گمرکی هیچ گونه درآمدی بجز ناامنی روانی برای این مردم چیزی نداشته است.

کاهش مسیر۴۴۰کیلومتری دسترسی به پایانه های مرزی سرخس،لطف آباد وباجگیران از این محور به ۲۲۰کیلومتر علت انتخاب این محور بوده است اما علی رغم اعتقاد کارشناسان به عدم قابلیت این مسیر ،کماکان آمادگی پذیرش این حجم از تردد را نداشته و نارضایتی اهالی را در بر دارد.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار