کد خبر: 1204689
تاریخ انتشار: ۲۷ آذر ۱۴۰۲ - ۱۲:۲۵
سردار گودرزی:
رییس پلیس آگاهی تهران بزرگ از دستگیری ۱۷۰۰ سارق سابقه‌دار در پایتخت خبر داد.

جوان آنلاین:  در راستای برنامه تشدید برخورد پلیس با سارقان، دستگیری سارقان مسلح و زورگیر گوشی‌های تلفن همراه اجرا شده است. بر همین اساس تعدادی از سارقان دستگیر شده امروز در پلیس آگاهی تهران بزرگ منتقل شدند.

به گزارش مهر، سردار ولیپور گودرزی رییس پلیس آگاهی تهران بزرگ در حاشیه این مراسم در جمع خبرنگاران اظهارداشت: پرونده‌های کشف شده در حوزه سرقت ۵۰ درصد افزایش یافته است و از ابتدای سال جاری ۱۷۰۰ سارق سابقه دار دستگیر شده است.

رییس پلیس آگاهی تهران بزرگ همچنین از دستگیری سارق مسلحی که در قالب خرید ملک سرقت می‌کرد خبر داد و خاطر نشان کرد: این فرد در یکی از خانه‌های شمال تهران ۴۰ هزار دلار سرقت کرده است

این سارق مسلح در یکی از سایت‌ها خانه‌های گران قیمت را در شمال تهران شناسایی کرده پس از ارتباط زیاد با صاحب ملک به عنوان واسطه خریدار و ارتباط نزدیک با فروشنده به مدت دو ماه و به دست آوردن اطلاعاتی از زندگی شخصی فرد مانند وجود چند هزار دلار در منزل به قصد بازدید از ملک وارد منزل شده است

این فرد که چندی پیش اقدام به خرید اسلحه نیز کرده بود، پس از بستن دست و پای مالک و تهدید قتل وی، از او ۴۰ هزار دلار نقد دریافت می‌کند و پس از مدت کوتاهی توسط پلیس آگاهی دستگیر می‌شود.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار