کد خبر: 1204361
تاریخ انتشار: ۲۵ آذر ۱۴۰۲ - ۰۸:۴۱
یکی از عکاس خبرنگاران الجزیره در باریکه غزه در حین پوشش خبری بمباران یک مدرسه در خان یونس به شهادت رسید.

جوان آنلاین: «سامر ابودقه»، عکاس خبرنگار الجزیره در باریکه غزه در حین پوشش خبری بمباران یک مدرسه در خان یونس به شهادت رسید.

به گزارش ایرنا، گفته شده این عکاس خبرنگار بیش از ۳ ساعت پس از مجروح شدن در نزدیکی مدرسه فرحانه در خان یونس روی زمین افتاده بود و امکان امداد رسانی به او بدلیل شدت بمباران‌ها وجود نداشته است.

شبکه تلویزیونی الجزیره در بیانیه‌ای اعلام کرد: «حمله اسراییل را علیه خبرنگاران محکوم می‌کنیم. ما ارتش اشغالگر اسراییل را به طور کامل مسئول امنیت همکارمان می دانیم و شهادت همکاران مان بخشی از جنایت اسراییل در هدف قرار دادن خبرنگاران این شبکه و خانواده های آنها در نوار غزه است. جامعه بین المللی باید اسراییل را تحت فشار قرار دهد تا غیرنظامیان، امدادگران، پزشکان و متخصصان رسانه را هدف قرار ندهد.»

«وائل الدحدوح» یکی دیگر از خبرنگاران الجزیره هم که قبلاً در بمباران‌های ارتش رژیم صهیونیستی تعداد زیادی از اعضای خانواده‌اش را از دست داده بود، امروز به ضرب گلوله نظامیان صهیونیست زخمی شد.

چند روز پیش نیز، علا عطا الله خبرنگار پیشین خبرگزاری آناتولی همراه با تعدادی از اعضای خانواده‌اش در حمله ارتش رژیم صهیونیستی به محله الدرج در شهر غزه به شهادت رسید.

با شهادت این خبرنگاران، شمار خبرنگاران شهید در غزه از آغاز جنگ تا این لحظه به ۸۰ نفر افزایش یافت.

جنایات رژیم صهیونیستی در بمباران غزه همچنان ادامه دارد و ساعاتی پیش از این نیز، نظامیان اشغالگر اسراییلی برای چندمین بار متوالی اقدام به اسارت و برهنه کردن غیرنظامیان فلسطینی در نوار غزه کردند

منابع فلسطینی اعلام کردند که نظامیان صهیونیست به مدرسه یرموک در شهر غزه یورش برده و تعداد زیادی جوان را به اسارت گرفته و آن‌ها را برهنه کردند و از زنان نیز خواستند فوراً از این مدرسه خارج شوند.

گفتنی است ارتش رژیم صهیونیستی در پی پایان مهلت آتش بس موقت، تلاش کرده است که در عملیات های نظامی خود علیه غزه به دستاوردی حداقلی دست یابد تا در مذاکرات آتی تبادل اسرا با حماس دست برتر را داشته باشد، اما به نظر می رسد شکست ها و تلفات بالای نظامی صهیونیست‌ها در روزهای اخیر بار دیگر آنها را به تن دادن به شروط مقاومت فلسطین در تبادل اسرا مجبور سازد.

در روزهای اخیر نیز صهیونیست‌ها به طور جدی برای مخفی نگه داشتن ناکامی‌ها و تلفات بالای نظامی، با انتشار تصاویری از غیر نظامیان فلسطینی مدعی شده اند که این افراد از نیروهای مقاومت فلسطین هستند!

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار