کد خبر: 1203664
تاریخ انتشار: ۲۱ آذر ۱۴۰۲ - ۰۱:۰۰
۱۰ هزار واحد مسکن مهر پردیس تا پایان سال‌جاری به متقاضیان تحویل داده می‌شود.

۱۰ هزار واحد مسکن مهر پردیس تا پایان سال‌جاری به متقاضیان تحویل داده می‌شود.
خلیل محبت‌خواه مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید پردیس با بیان اینکه از حدود ۸۴هزار واحد مسکن مهر پردیس ۱۹هزار واحد باقی مانده است، گفت: این شرکت در نظر دارد ۷ هزار واحد را در دهه فجر و ۳ هزار واحد دیگر را قبل از اتمام سال‌جاری تحویل دهد.
وی با اشاره به جلوگیری از اقدامات غیرقانونی تعطیلی کارگزاری‌ها در این شهر را اقدامی برای شفافیت و عدم خرید و فروش واحد‌های غیرمجاز با هدف سوداگری اعلام کرد و افزود: مدت کوتاهی است که تمامی اقدامات شرکت عمران شهر پردیس به شکل آنلاین به متقاضیان ارائه می‌شود.
این مسئول در خصوص نحوه تحویل واحد‌ها تصریح کرد: مدیران هر بلوک در مشارکت با مالکان تمامی واحد‌های تحویل شده باید انشعابات برق و گاز خود را که تا محل ساختمان آمده است راه‌اندازی کنند. محبت‌خواه مرداد با بیان اینکه زمانی که ما به پردیس ورود کردیم پروژه‌ها کاملاً متوقف بود، افزود: در فاز ۱۱ هیچ تحرکی در بلوک‌های مسکن مهر وجود نداشت. در فاز ۸ پروژه‌ها بسیار به کندی پیش می‌رفت و در فاز‌های ۵ و ۹ اوضاع بدتر از آن بود.
وی ادامه داد: برخی از اقدامات انجام شده طی شش ماه اخیر در شهر جدید پردیس به تحرک درآوردن پروژه‌های مسکن مهر، خلع ید پیمانکاران بدقول، حذف بروکراسی اداری و تأمین منابع مالی از طریق صندوق ملی مسکن بوده است. مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید پردیس اظهار امیدواری کرد تا با همکاری صندوق ملی مسکن و با تأمین بخشی از منابع مالی صندوق و همچنین منابع شرکت عمران شهر پردیس به توان واحد‌های باقیمانده مسکن مهر را تکمیل کرد و قبل از اتمام این دولت تحویل متقاضیان داد.
مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید پردیس گفت: از سال ۱۳۸۹ پروژه مسکن مهر شهر در شهر جدید پردیس آغاز شد که تاکنون ۸۴هزارو ۱۷۲ هزار واحد در این شهر جانمایی شده است.
وی افزود: از این تعداد تا سال‌جاری ۲۹ هزارو ۱۸۲ واحد باقی مانده بود که در ماه‌های گذشته ۱۰ هزار واحد تکمیل و با اجرای تمامی زیرساخت‌ها به متقاضیان تحویل شد.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار