کد خبر: 1201966
تاریخ انتشار: ۱۱ آذر ۱۴۰۲ - ۲۲:۴۶
غلامرضا مسکنی
جوان آنلاین: امدادگر اخراجی با پیشنهاد ۲ هزار دلاری سناریوی قتل پسر تاجر را با تزریق زهر مار اجرا کرد. متهم همچنین در اجرای دومین قتل در شیراز ناکام ماند و به دام افتاد. 
چندی قبل به مأموران پلیس تهران خبر رسید پسر جوانی پس از انتقال به بیمارستانی به طرز مرموزی فوت کرده‌است. مأموران پلیس در تحقیقات دریافتند پرهام ساعتی قبل از حادثه به خانه یکی از دوستانش می‌رود که حالش بد و به بیمارستان منتقل می‌شود. دوست وی گفت: «وقتی پرهام به خانه‌ام آمد، گفت حالم بد است. روی پشت او آثار قرمزی بود که به نظر می‌رسید حشره‌ای نیش زده است و بعد هم آن قرمزی متورم شد و حالش بد شد. او گفت داخل خیابان با دو سرنشین موتورسیکلتی تنه به تنه شده و احتمال دارد به خاطر همین حادثه پشتش قرمز شده‌است.» در بررسی‌های بعدی هم مشخص شد پرهام ورزشکار بوده و هیچ بیماری هم نداشته و پدرش هم تاجر معروفی است که چندین مغازه بزرگ و گرانقیمت در بازار تهران و خیابان‌های دیگر دارد. 
 
 زهر مار 
بدین ترتیب با اعلام مرگ مشکوک پسر جوان جسد برای مشخص‌شدن علت اصلی مرگ به دستور بازپرس ویژه قتل دادسرای امور جنایی تهران به پزشکی قانونی منتقل شد و پزشکی قانونی هم اعلام کرد پسر جوان بر اثر تزریق ماده سمی و به احتمال زیاد ماده‌ای شبیه زهر مار به قتل رسیده‌است. با مشخص‌شدن علت اصلی مرگ پرهام پرونده وارد مرحله تازه‌ای شد و مأموران در نخستین گام به دو مرد موتور سوار مشکوک شدند، اما بررسی دوربین‌های مداربسته نشان داد دو مرد موتورسوار برای اینکه شناسایی نشوند، ماسک به صورت زده بودند. 
 
 اختلاف مالی ۴۰ میلیارد تومانی
مأموران پلیس در شاخه دیگری از تحقیقات خود متوجه شدند پدر ثروتمند مقتول چند سالی است با یکی از بستگان نزدیکش به نام داریوش اختلاف مالی ۴۰ میلیارد تومانی دارد تا جایی که به خاطر همین اختلاف چند باری با هم درگیری و مشاجره لفظی داشته‌اند و حتی در میهمانی پرهام به او سیلی زده‌است. همین موضوع برای مأموران این فرضیه را مطرح کرد به احتمال زیاد داریوش در مرگ پسر پولدار دخالت داشته‌است، اما وی در تحقیقات پلیسی منکر جرم خود شد. مأموران در ادامه به رد پای مرد جوانی به نام اسکندر رسیدند که مشخص شد وی چند ماهی است با داریوش ارتباط دارد. بررسی‌های فنی حکایت از آن داشت اسکندر مأمور اخراجی آتش‌نشانی و حرفه اصلی او هم مارگیری است. بدین ترتیب مرد مارگیر به اتهام قتل تحت تعقیب قرار گرفت تا اینکه مأموران چندی قبل با‌خبر شدند اسکندر همراه دو نفر از دوستانش در شیراز به اتهام اقدام به قتل مرد دیگری بازداشت شده‌اند. بررسی‌ها نشان داد اسکندر همراه دوستانش دستور قتل مرد پولداری را در شهر شیراز داشتند و در حالی که برای قتل کمین کرده‌بودند، از سوی مأموران بازداشت می‌شوند. 
 
 دستمزد ۲ هزار دلاری 
متهم پس از انتقال به تهران به جرم خود با همدستی یکی از دوستانش به قتل اعتراف کرد. وی گفت: داریوش را از قبل می‌شناختم و مدتی قبل به من گفت با پرهام اختلاف دارد و از من خواست او را به قتل برسانم. اول قبول نکردم، اما وقتی پیشنهاد دستمزد ۲ هزار دلاری داد، قبول کردم. من مارگیر حرفه‌ای هستم و می‌دانم زهر چه ماری کشنده است. به همین دلیل مار افعی خریدم و زهرش را گرفتم و داخل سرنگی ریختم تا با زهر او را بکشم و ردی از خودم باقی نگذارم و روز حادثه با یکی از دوستانم به سراغ مقتول رفتم. برای اینکه آمار او را بگیرم یک هفته‌ای کنار مغازه‌اش بساط نوزاندگی پهن کردم و او را زیر نظر گرفتم تا اینکه شب حادثه همراه دوستم با موتور او تعقیب کردم، داخل خیابان به بهانه اینکه ناخودآگاه با او برخورد کرده‌ام تنه به تنه شدم و سم را تزریق کردم. پس از این حادثه مرد دیگری دستور قتل مرد جنسیس سواری را در شهر شیراز صادر کرد که قبل از اجرای قتل به دام افتادیم. 
با اعتراف قاتل، تمامی متهمان بازداشت شدند. تحقیقات از متهمان ادامه دارد.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار