کد خبر: 1201481
تاریخ انتشار: ۰۸ آذر ۱۴۰۲ - ۲۳:۰۱
الزامات مورد نظر تحقق پیدا نکرده است، ولی برنامه‌هایی در راستای کم کردن شتاب تصادفات داریم. اکنون به شتاب ۳ درصد در تصادفات رسیده‌ایم و با برنامه‌های مورد نظر این عدد کاهش خواهد یافت.

جوان آنلاین: فرمانده انتظامی جمهوری اسلامی با بیان اینکه حضور خودرو‌های شوتی برای جامعه و همچنین دیگر رانندگان نگران‌کننده است، گفت: تحمیل تصادف به رانندگان و تلفات ناشی از آن یکی از پیامد‌های حضور رانندگان غیرقانونی (شوتی) در جامعه است که احتمال می‌دهیم تلفات ناشی از حضور خودرو‌های شوتی در جاده‌ها، امسال به ۵۰۰نفر برسد.
سردار احمدرضا رادان، هشتم آذرماه در حاشیه جلسه جمع‌بندی نهایی نتایج نظارت ستادی در حوزه کاهش تصادفات در جمع خبرنگاران چهارمحال و بختیاری اظهار کرد: با تأکید بر بند‌های قید شده در برنامه هفتم توسعه شاهد کاهش ۵۰ درصدی تصادفات با همکاری دستگاه‌های مختلف خواهیم بود.
وی با تأکید بر نقش دستگاه‌های مرتبط از جمله اورژانس، هلال احمر، پلیس و وزارت راه در خصوص کاهش تصادفات افزود: برنامه‌هایی در این راستا تدوین و به نهاد ریاست جمهوری اعلام شده است که ابلاغ آن می‌تواند در این امر کمک‌کننده باشد.
سردار رادان سهم پلیس را از اجرای این طرح، ۱۲ درصد در کاهش تصادفات دانست و گفت: الزامات مورد نظر تحقق پیدا نکرده است، ولی برنامه‌هایی در راستای کم کردن شتاب تصادفات داریم. اکنون به شتاب ۳ درصد در تصادفات رسیده‌ایم و با برنامه‌های مورد نظر این عدد کاهش خواهد یافت.
فرمانده کل انتظامی کشور در خصوص مقابله با جرائم خشن عنوان کرد: با سه ویژگی سخت، تند و چابک با افراد مخل امنیت و اراذل و اوباش مانند گذشته برخورد می‌کنیم.
وی گفت: آزموده را آزمودن خطاست و اگر اراذل و اوباش قصدی دارند، می‌توانند امتحان کنند و متوجه می‌شوند به حکم قانون به چه سرنوشتی دچار می‌شوند.
وی در خصوص جرائم کوچک از جمله سرقت خاطرنشان کرد: با هماهنگی‌های انجام شده با ریاست قوه قضائیه، برنامه تحت نظر گرفتن الکترونیکی مجرمانی که تعدد در این جرائم دارند به تصویب رسیده است.
سردار رادان در ادامه هدف این برنامه را تطبیق دادن صحنه جرم با اطلاعات و داده‌ها دانست و گفت: امیدواریم نتایج خوبی را در زمینه کنترل سرقت‌ها با اجرای این برنامه به دست بیاوریم.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار