کد خبر: 1199465
تاریخ انتشار: ۲۹ آبان ۱۴۰۲ - ۱۲:۳۲
استاندار خراسان رضوی گفت: منابع طبیعی یک نعمت خدادادی است که باید در حفاظت و توسعه آن تلاش کرد و مردم نیز بتوانند ضمن دسترسی، از آن بهره‌مند شوند.

 یعقوبعلی نظری  با حضور در اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان با بیان اینکه بازدید از ادارات به منظور متمرکز شدن بر روی مسائل گوناگون است، اظهار کرد: فعالیت‌های اداری نباید مثل گذشته باشد بلکه اقدامات باید به شکل ویژه مبتنی بر مدیریت و عمل جهادی به پیش برود.
 
استاندار خراسان رضوی با اشاره به اینکه اولین گام در مدیریت جهادی «تفکر» است، افزود: نسبت به حل مسائل گوناگون باید ذهنیت خود را تغییر دهیم و در آن صورت خواهیم توانست تا روش جدیدی برای حل مسائل در پیش بگیریم.
 
وی خطاب به مدیران اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان تاکید کرد: مهم‌ترین وظیفه شما حفظ و حرکت رو به جلو در حوزه منابع طبیعی است. منابع طبیعی یک نعمت خدادادی است که باید در حفاظت و توسعه آن تلاش کرد و هم مردم بتوانند ضمن دسترسی، از آن استفاده کنند.
 
نظری با اشاره به اینکه «نوگرایی، عزم و اراده مبتنی بر تفکر» در حرکت جهادی مورد انتظار است، تصریح کرد: ما در استان نه بر اساس منابع بلکه ظرفیت محور گام برمی‌داریم.
 
استاندار خراسان رضوی با تاکید بر اینکه حفظ وضع موجود یکی از سیاست‌های راهبردی ما در استان است، خاطرنشان کرد: در موضوع حفظ و توسعه منابع طبیعی؛ بهترین افراد کسانی هستند که در جغرافیای منابع طبیعی سکونت دارد. باید گفت اقدامات و برنامه‌های عملیاتی اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان در جغرافیای روستاها و خارج از آن است.
 
وی مشارکت روستانشینان را در برنامه‌های منابع طبیعی خواستار شد و گفت: باید با مردم روستا در حفظ و نگهداشت پروژه‌ها تعامل دائم داشته باشید. یکی از راهکارها کاشت نهال و آموزش شیوه‌های نوین به مردم روستاها و دهیاران است

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار