کد خبر: 1198432
تاریخ انتشار: ۲۳ آبان ۱۴۰۲ - ۲۰:۰۳
معاون سیاسی امنیتی استاندار لرستان:
معاون سیاسی امنیتی استاندار لرستان گفت: شهدا در راه دفاع از امنیت مردم و کشور از جان خویش می گذرند و پرچم افتخار این مردم هستند.

به گزارش جوان از لرستان، احسان یاوری، بعداز ظهر امروز، در مراسم تشییع و خاکسپاری شهید مدافع امنیت، شهید«ایوب رومیانی»، در شهرستان رومشکان گفت: شهدا پرچم افتخار مردم هستند.

معاون سیاسی امنیتی استاندار لرستان با اشاره به اینکه شهدا برای این مردم، دین و این آیین جان خودشان را تقدیم می کنند، افزود: شهدا در راه دفاع از کشور و امنیت مردم از جان خویش نیز می گذرند.

وی ادامه داد: شهدا با تقدیم جان خویش همواره نشان می دهند که مردم پای مملکت، دین و پای عهدی که با خداوند بستند ایستاده اند.

یاوری به حضور مردم در مراسم تشییع پیکر شهید رومیانی اشاره کرد و گفت: حضور مردم در مراسم تشییع شهید رومیانی چشم دشمنان را کور می کند.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: امروز  این حضور گسترده مردم در مراسم تشییع پیکر شهید ایستادگی مردم پای مملکت و آرمان شهدا را به تصویر می کشد.

یاوری با بیان اینکه دشمن بداند شهادت برای مردم ما افتخار است، تصریح کرد: دشمن هرگز نمی تواند این مردم را تهدید کند.

معاون سیاسی امنیتی استانداری لرستان با بیان اینکه همه ما در برابر خون شهدا مسؤول هستیم، گفت: باید در برابر مردم به وظیفه خود عمل کنیم تا شرمنده شهدا و مردم نشویم.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار