کد خبر: 1196011
تاریخ انتشار: ۱۲ آبان ۱۴۰۲ - ۲۰:۲۱

جوان آنلاین: سومین جشنواره بین‌المللی همام ویژه توانیابان عزیز و جانبازان سرافراز در حوزه‌های هنر‌های تجسمی، صنایع دستی هنر‌های سنتی و موسیقی آغاز به کار کرد.
سومین جشنواره بین‌المللی همام با حضور اهالی هنر و جمعی از مسئولان و چهره‌های هنری از سوی محمدرضا فرزین، رئیس بانک مرکزی افتتاح شد. رئیس بانک مرکزی در حاشیه این مراسم ضمن بازدید از آثار هنرمندان معلول و جانبازان بر حمایت سیاست‌های مالی بانک مرکزی از جامعه معلولان تأکید کرد. وی همچنین از تخصیص وام قرض‌الحسنه جهت ارتقای معیشت جامعه معلولان خبر داد. در ادامه این مراسم محمدرضا مشهدی، دبیر سومین جشنواره بین‌المللی همام به تشریح اهداف و سیاست‌های جشنواره پرداخت.
وی ابعاد کیفی و کمی جشنواره سوم را با دوره‌های گذشته متفاوت ارزیابی کرد و گفت: در این دوره از ۲۷ استان سراسر کشور و ۱۱کشور جهان به دبیرخانه آثار هنری ارسال شد.
وی یکی از اهداف مهم این جشنواره را جلوه وفاق ملی اقوام گوناگون کشور عنوان کرد. سومین جشنواره بین‌المللی همام با حمایت بانک ملی جمهوری اسلامی ایران و مشارکت معاونت صنایع‌دستی و هنر‌های سنتی وزارت میراث فرهنگی از ۱۱ لغایت ۱۷ آبان‌ماه جاری در محل فرهنگستان هنر برگزار می‌شود. در خاتمه اختتامیه این جشنواره ۱۸ آبان ماه در محل مرکز همایش‌های برج میلاد برگزار می‌شود.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار