کد خبر: 1194798
تاریخ انتشار: ۰۷ آبان ۱۴۰۲ - ۰۹:۳۳
دبیرکل سازمان ملل پس از قطع گسترده ارتباطات در غزه و بمباران شدید مردم از سوی اشغالگران صهیونیست، گفت: تاریخ همه ما را قضاوت خواهد کرد.

جوان آنلاین: پس از قطع گسترده ارتباطات در غزه و بمباران شدید مردم از سوی اشغالگران صهیونیست، «آنتونیو گوترش» دبیرکل سازمان ملل گفت که وضعیت جاری «باید معکوس شود» و درخواست‌ های خود برای آتش‌ بس را تکرار کرد.

به گزارش ایرنا، دبیرکل سازمان ملل در این خصوص افزود که با توجه به اختلال در ارتباطات، به شدت نگران کارکنان سازمان ملل در غزه است و از تشدید بی‌ سابقه بمباران‌ ها در غزه شگفت زده شده است.

«آنتونیو گوترش» در ادامه اجماع فزاینده بین‌ المللی برای آتش‌ بس بشردوستانه در منطقه‌ ای که هزاران نفر از هفتم اکتبر در آنجا کشته شده‌ اند را دلگرم کننده خواند.

سخنگوی ارتش رژیم صهیونیستی شب گذشته اعلام کرد که حملات خود را در غزه افزایش داده و نیروی هوایی به طور قابل توجهی به اهداف زیرزمینی حمله می‌کند.

سخنگوی ارتش رژیم صهیونیستی در این باره ادعا کرد: ما از هواپیماهای سوخت رسان هوایی استفاده می‌کنیم تا اطمینان حاصل کنیم که جنگنده‌ها و بالگردهایی که امشب به غزه حمله می کنند بدون نیاز به بازگشت به پایگاه، سوخت دارند. نیروهای زمینی عملیات خود را امشب گسترش می‌دهند. آماده دفاع در همه عرصه‌ها، نظارت و اقدام برای حفظ منافع امنیتی (رژیم) اسرائیل هستیم. (رژیم) اسرائیل با مصر و آمریکا همکاری خواهد کرد و دفاع در برابر تهدیدات در دریای سرخ را هم تشدید می‌کند.

دفتر اطلاع رسانی دولت حماس در غزه شامگاه جمعه از قطع کامل سرویس اینترنت در باریکه و بمباران هوایی شدید نقاط مختلف غزه توسط رژیم صهیونیستی همزمان با آغاز عملیات شبانه تحرکات زمینی محدود برای ورود به شمال غزه خبر داد.

به دنبال حملات صهیونیست‌ها، شرکت مخابرات فلسطین اعلام کرد که اینترنت و تمامی خدمات ارتباطی با نوار غزه به صورت کامل قطع شده است و صهیونیست‌ها تمامی مسیرهایی را که غزه به جهان وصل می‌شد، قطع کرده‌اند.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار