کد خبر: 1193514
تاریخ انتشار: ۰۱ آبان ۱۴۰۲ - ۱۰:۱۹
فرماندار اسلامشهر خبر داد:
فرماندار اسلامشهر گفت: طبق توافقات صورت گرفته با بنیاد علوی بیش از ۶۰ پروژه محرومیت زدایی با اعتباری بالغ بر ۳۸۰ میلیارد تومان در بخش های مختلف شهرستان اجرایی خواهد شد.
بهاره عشقی صابر

حسین حبیبی در جلسه بررسی آخرین وضعیت اجرای توافقات صورت گرفته با بنیاد علوی با اشاره به بازدیدهای کارشناسان بنیاد از شهرستان اظهار داشت: بر مبنای این توافق ۱۵ زمین چمن مصنوعی در مدارس و همچنین نقاط مختلف شهری و روستایی با محوریت محلات کم برخوردار ایجاد می شود.

وی با بیان اینکه ساخت ۶ مدرسه جدید که ۳ مورد آن تخریب و بازسازی مدارس فرسوده و ۳ مورد نیز مدارس جدیدالاحداث خواهد بود نیز توسط بنیاد علوی اجرایی خواهد شد افزود: تحویل ۱۵۰ دستگاه رایانه به هنرستانهای شهرستان، ساخت ۱۲ نمازخانه در مدارس و مقاوم سازی ۲ مدرسه در واوان و شهرک شهید مصطفی خمینی از دیگر مواردی است که در حوزه آموزش و پرورش اجرایی خواهد شد.

فرماندار اسلامشهر با اشاره به اینکه اعتبار لازم برای تعریض و آسفالت ۳ کیلومتر از محور مواصلاتی روستاهای حسین آباد و علی آباد قاجار در بخش چهاردانگه تامین خواهد شد، ادامه داد: تعویض کف پوش و تامین تجهیزات ۳ سالن ورزشی روستاهای چیچکلو، علی آباد و قاسم آباد خشکه، تامین تجهیزات مورد نیاز ۱۳ کتابخانه عمومی نیز بر مبنای این توافق در دستور کار خواهد بود.

وی همچنین به اختصاص ۲۴ میلیارد تومان اعتبار برای ایجاد خط انتقال پسآب تصفیه خانه فاضلاب واوان به ابتدای مرجان آباد اشاره کرد و گفت: با ایجاد این خط انتقال، پسآب خروجی این تصفیه خانه در اختیار کشاورزان شهرستان قرار می گیرد که به کاهش استفاده از منابع آبهای زیر زمینی توسط کشاورزان منجر می شود.

نماینده عالی دولت در شهرستان ضمن قدردانی از پیگیری های مهدی شریفیان نماینده مجلس شورای اسلامی و وحید خاوه ای مدیر عامل بنیاد علوی برای اجرای این پروژه ها در شهرستان اسلامشهر گفت: بی تردید با اجرایی شدن این پروژه ها که اکثر آنها برای مناطق کم برخوردار شهرستان پیش بینی شده شاهد رضایتمندی مردم خواهیم بود.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر