کد خبر: 1193132
تاریخ انتشار: ۲۹ مهر ۱۴۰۲ - ۱۷:۰۰
جانشین وزیر دفاع گفت: امروز شاهد آن هستیم که رزمندگان حماس با نوآوری و خلاقیت توانسته اند رژیم غاصب صهیونیستی را که تا بن دندان مسلح بوده و و مدعی سیستم اطلاعاتی پیچیده و آسمانی امن در دنیا بود را به چالش بکشند و استیصال آن‌ها را به دنیا نشان بدهند.

به گزارش جوان آنلاین به نقل از فارس، سردار سیدمهدی فرحی جانشین وزیر دفاع با حضور در جمع نخبگان و متخصصان دانشگاه صنعتی مالک اشتر پیرامون وقایع اخیر در سرزمین‌های اشغالی، گفت: آرزو می‌کنم که هرچه زودتر شاهد محقق شدن وعده‌های الهی و به خاک ذلت نشستن کفار و ظالمین و عزت مسلمانان باشیم.

وی با اشاره به روایت حضرت امام علی (علیه‌السلام) که می‌فرماید برای ظالمین دشمن و برای مظلومین یار و یاور باشید، افزود: همه امت مسلمان جهان باید با وحدت در مقابل جنایات رژیم اشغالگر قدس ایستادگی کنند و نگذارند خون مظلومین بیشتری ریخته شود.

جانشین وزیر دفاع با اشاره به ناهمترازی قدرت در سرزمین‌های اشغالی افزود: رزمندگان حماس با تعدادی موشک‌های دست ساز در مقابل این رژیم سفاک که خود را جزء برترین‌ها در حوزه نظامی می‌داند، ایستادگی کردند و با توکل بر خداوند و ایمان به وعده‌های او این پیروزی‌ها را به دست آوردند.

وی با بیان اینکه ناهمترازی قدرت نظامی با نوآوری در صنحه نبرد قابل جبران و تغییر است، یادآور شد: امروز شاهد آن هستیم که رزمندگان حماس با نوآوری و خلاقیت توانسته اند رژیم غاصب صهیونیستی را که تا بن دندان مسلح است و مدعی سیستم اطلاعاتی پیچیده و آسمانی امن در دنیا بود را به چالش بکشند و استیصال آن‌ها را به دنیا نشان دهند.

سردار فرحی در پایان با اشاره به اخراج بیش از ۴۴ هزار مستشار خارجی بعد از انقلاب اسلامی، خاطرنشان کرد: قبل از انقلاب حدود ۴۰ هزار مستشار آمریکایی و ۴ هزار مستشار آلمانی و انگلیسی در ایران حضور داشتند که پس از انقلاب شکوهمند اسلامی همگی از کشور خارج شدند.

وی ادامه داد: از آنجایی که ما فقط بهره‌بردار تسلحیات و تجهیزات نظامی بودیم در حوزه نظامی با بحران مواجه شدیم که به لطف خدا، رهبری داهیانه فرمانده معظم کل قوا (مدظله العالی) و همکاری نخبگان کشور توانستیم این بحران را با سربلندی پشت سر بگذاریم و امروز یکی از برترین کشور‌ها در حوزه نظامی هستیم.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار