کد خبر: 1192484
تاریخ انتشار: ۲۶ مهر ۱۴۰۲ - ۰۹:۲۹
سخنگوی وزارت خارجه روسیه، اقدام صهیونیست‌ها در بمباران یک بیمارستان در غزه را جنایت و غیرانسانی توصیف کرد.

به گزارش جوان آنلاین به نقل از فارس، «ماریا زاخارووا» سخنگوی وزارت امور خارجه روسیه امروز (چهارشنبه) در گفت‌وگو با رادیو اسپوتنیک بمباران بیمارستان المعمدانی توسط جنگنده‌های صهیونیستی را یک جنایت و اقدامی غیرانسانی توصیف کرد.

شب گذشته (سه‌شنبه)، منابع خبری فلسطینی از فاجعه در یکی از بیمارستانهای غزه خبر دادند که به دنبال حملات وحشیانه رژیم صهیونیستی رخ داده است.اشرف القدره سخنگوی وزارت بهداشت تشکیلات خودگردان فلسطین خبر داد که در جریان بمباران بیمارستان المعمدانی توسط جنگنده‌های صهیونیستی بیش از ۱۰۰۰ نفر به شهادت رسیده و یا زخمی شده‌اند.

زاخارووا در واکنش به جدیدترین جنایت صهیونیست‌ها علیه مردم فلسطین گفت: «قطعاً ما چنین اقدام مجرمانه‌ای را جنایت و اقدام غیرانسانی تلقی می‌کنیم».

سخنگوی وزارت خارجه روسیه در ادامه افزود که تحولات در منطقه آب آسیا بسیار چشمگیر است و به لحظات هولناکی رسیده است. وی توضیح داد: «این رخدادها همگی از سوی واشنگتن و لندن کارگردانی و هدایت می‌شود».

 زاخارووا تصریح کرد که تشدید تنش‌ها در منطقه غرب آسیا فراتر ازمنطقه رفته است و گفت: «شمار قربانیان سرسام‌آور است. اوضاع فراتر از منطقه رفته است و این یک فاجعه انسانی در مقیاس جهانی است».

در پی اقدام وحشیانه شب گذشته صهیونیست‌ها در بمباران یک بیمارستان غیرنظامی، جنبش حماس ضمن محکومیت شدید این حمله ددمنشانه، تأکید کرد که چنین جنایاتی نشانگر خوی متوحش صهیونیستهاست که به خوبی خود را نشان داده است.

جنبش مقاومت حماس، از روز شنبه (۷ اکتبر) عملیات «طوفان الاقصی» علیه رژیم صهیونیستی را آغاز کرده است.  صهیونیست‌ها در پاسخ اقدام به انجام حملات هوایی سنگین کرده و علیه غزه اعلام محاصره کامل کرده‌اند. عملیات رژیم صهیونیستی در غزه تا کنون به شهادت بیش از سه هزار نفر از جمله صدها زن و کودک منجر شده است.

حملات رژیم صهیونیستی با حمایت همه جانبه آمریکا همراه شده است. روز دوشنبه یک رسانه گزارش داد ایمیل‌های درز یافته از وزارت خارجه آمریکا نشان می‌دهد از دیپلمات‌های این کشور خواسته شده خواستار کاهش تنش‌ها در غزه نشوند. 

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار