کد خبر: 1192217
تاریخ انتشار: ۲۵ مهر ۱۴۰۲ - ۱۱:۰۷
 شبکه اجتماعی لینکدین برای دومین بار در سال جاری ۶۶۸ کارمند خود را اخراج کرد.

به گزارش جوان آنلاین به نقل از فارس،  شبکه اجتماعی لینکدین که متعلق به مایکروسافت است اعلام کرد در بحبوحه کاهش درآمد به‌علت رکود اقتصادی، تعداد ۶۶۸ کارمند در تیم‌های مهندسی، استعداد و مالی خود را اخراج خواهد کرد.

این کاهش، که بیش از ۳ درصد کارکنان ۲۰ هزار نفری آن را تحت تأثیر قرار می‌دهد، به نگرانی‌های ده‌ها هزار نفر در مورد از دست دادن شغلشان در سال جاری در مواجهه با چشم انداز اقتصادی نامطمئن می‌افزاید.

به گفته شرکت کاریابی «چلنجر، گری اند کریسمس» بخش فناوری در نیمه اول سال ۱۴۱ هزار و ۵۱۶ کارمند را در مقایسه با حدود ۶ هزار نفر در سال گذشته اخراج کرده است.

لینکدین از طریق فروش تبلیغات و با گرفتن هزینه اشتراک برای استخدام و فروش حرفه‌ای که از این شبکه برای یافتن نامزد‌های شغلی مناسب استفاده می‌کنند، درآمد کسب می‌کند.

مایکروسافت از کاهش سرعت استخدام همراه با کاهش هزینه‌های تبلیغاتی به عنوان چالشی برای لینکدین یاد کرده است. لینکدین در ماه می‌تصمیم گرفت ۷۱۶ شغل را در تیم‌های فروش، عملیات و پشتیبانی اخراج کند تا به گفته خودش عملیات خود را ساده و لایه‌ها را حذف کند تا به تصمیم گیری سریعتر کمک کرده باشد.


نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار