کد خبر: 1191913
تاریخ انتشار: ۲۴ مهر ۱۴۰۲ - ۰۹:۰۶
سرمربی تیم فوتسال مس سونگون ورزقان گفت: قبل از بازی با پوشاک حافظ ساری به بازیکنانم اعلام کردم که حق هیچگونه اشتباهی در ادامه لیگ نخواهیم داشت.

به گزارش جوان آنلاین به نقل از فارس، اسماعیل تقی‌پور بعد از پیروزی 6 بر یک تیمش مقابل پوشاک حافظ ساری اظهار داشت: از این پیروزی خوشحالم و یک خسته نباشید به بازیکنان هر دو تیم می‌گویم. پوشاک حافظ ساری در چندین هفته اخیر با بهترین بازیکنان خود به مصاف ما آمد. البته در هفته‌های اخیر اخبار ضدونقیضی در مورد عدم حضور این تیم در تبریز مطرح بود.

وی افزود: ما نسبت به چنین اخباری اصلاً توجهی نداریم و با قدرت به مصاف حریفان خود می‌رویم و طبق برنامه تمرینات خود را برگزار می‌کنیم و سعی می‌کنیم که نقاط ضعف‌مان را برطرف کنیم.

سرمربی تیم فوتسال مس سونگون ورزقان اظهار داشت: قبل از بازی به بازیکنانم تأکید کردم که در این بازی حق هیچ‌گونه اشتباهی نداریم و ما باید امتیاز کامل این بازی را به دست بیاوریم. در هفته‌های گذشته تیم کاملی نداشتیم و بعضی از بازیکنان مثل فرهاد فخیم، بابک نصیری، حمید احمدی را در اختیار نداشتیم. البته جای مهدی جاوید در تیم ما خالی است و امیدوارم که این بازیکن مجدداً به جمع ما اضافه شود. 

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار