کد خبر: 1189711
تاریخ انتشار: ۱۵ مهر ۱۴۰۲ - ۰۹:۲۵
رئیس پلیس راه مازندران گفت: شاهد ترافیک در محورهای هراز و کندوان هستیم که درصورت ادامه ترافیک اجرای محدودیت یک‌طرفه را در محورهای هراز و کندوان خواهیم داشت.

به گزارش جوان آنلاین به نقل از فارس، یدالله جهان‌تاب رئیس پلیس راه مازندران درباره وضعیت جاده‌های شمال در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در مازندران، اظهار کرد: شاهد ترافیک سنگینی در محدوده مرزن‌آباد محور هراز هستیم.

وی افزود: تردد خودروها در مسیر سه‌راهی چلاو محور هراز به‌صورت‌ نیمه‌سنگین است.

رئیس پلیس راه مازندران درباره اعمال محدودیت‌های ترافیکی در جاده‌های شمال، بیان کرد: تردد تمامی تریلی از محور هراز و تردد تمامی تریلی، کامیون و کامیونت از محور کندوان همچنان ممنوع است.

جهان‌تاب ادامه داد: تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۳ تا ۲۴ روز‌ شنبه ۱۵ مهر ماه امسال از کرج و ابتدای آزادراه تهران-شمال به سمت مرزن‌آباد ممنوع بوده و با اعلام مأموران پلیس راه درمحل، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۶ تا ۲۴ امروز از مرزن‌آباد به سمت کرج و تهران به‌صورت یک‌طرفه خواهد بود.

وی افزود: محدودیت یک‌طرفه مقطعی نیز طی امروز شنبه ۱۵ مهر ماه به‌صورت رفت و برگشت از محدوده پلور تا پلیس راه لاریجان و بالعکس انجام خواهد شد.

رئیس پلیس راه مازندران خاطرنشان کرد: اجرای محدودیت در محورهای هراز و کندوان درصورت شرایط ترافیکی و با تصمیم پلیس راه اجرا می‌شود که در صورت اجرا اطلاع‌رسانی خواهد شد.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار