کد خبر: 1187881
تاریخ انتشار: ۰۶ مهر ۱۴۰۲ - ۱۸:۰۱
مدیرعامل شرکت گاز استان ایلام؛
مدیرعامل شرکت گاز استان ایلام با اشاره به اینکه مردم ایلام با تکیه بر اعتقادات و ولایتمداری در برابر دشمنان این مرز و بوم ایستادگی کردند، گفت: رزمندگان اسلام در آن زمان بدون هیچ چشم‌داشتی و با تکیه بر اعتقادات و ولایتمداری در برابر دشمن ایستادند.
عاطفه آزادپور

 محمود کشاورز در مراسم غبار رویی مزار شهدای گمنام شهر ایلام بمناسبت هفته دفاع مقدس با بیان اینکه دفاع مقدس برکات و دستاوردهای خوبی برای مردم استان ایلام داشت، افزود: دفاع مقدس برکات و دستاورد‌های قابل توجهی برای ملت ایران به ارمغان آورد که مهمترین آن جهاد و شهادت مردمان با ایمان و مخلص این سرزمین بود که ستون‌های نظام اسلامی را مستحکم کرد.

 

وی با اشاره به اینکه جوانان بايد با فرهنگ دفاع مقدس آشنا شوند و اين مقوله‌هاي مهم را سرلوحه زندگي خود قرار دهند، اظهار داشت: امروز بايد جوانان و نوجوانان بيشتر با مقوله دفاع و جبهه و جنگ آشنا شوند چرا كه با گذشت سال‌ها از دوران دفاع مقدس نسل امروز به راحتي بتوانند دلاورمردي‌هاي رزمندگان اسلام را در آن دوران به خوبي لمس كنند.

 

مدیرعامل شرکت گاز استان با اشاره به اینکه امنیت امروز ما مدیون جانفشانی و از خود‌گذشتگی شهدای والامقام است، افزود: شهدا با نثار جان خود، درخت تنومند انقلاب‌اسلامی را آبیاری کردند و امروز به درخت تنومندی تبدیل شده‌است که دشمنان از سایه آن وحشت دارند.

 

کشاورز با بیان اینکه بهترین خدمت به شهدا پایبندی به اهداف و ارزش‌های مورد قبول آنان و گام برداشتن در جهت آرمان‌های آنان است، اظهار داشت: شهدا با نثار جان خود، امنیت و استقلال را به ما هدیه دادند و اکنون وظیفه ما حفظ این دستاوردها و خدمتگزاری به مردم است.

 

وی با اشاره به اینکه خدمت صادقانه و بی‌منت به مردم، ادای دین به شهدای انقلاب اسلامی‌است، اظهار داشت: شهدا با نثار خون خود، از انقلاب و آرمان‌های نظام جانانه دفاع کردند و امروزه وظیفه مسئولان است که ادامه دهنده راه آنان باشند.

همچنین مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان ایلام در این مراسم گفت: دفاع مقدس یکی از ستون‌های مستحکم انقلاب اسلامی است و امروز هر کجا نظام مقدس جمهوری اسلامی نیازمند تکیه‌گاه باشد می‌توان به دفاع مقدس تکیه کرد.

 

سرهنگ پاسدار محمد حسین فولادی افزود: هر فردی که در جمهوری اسلامی می‌خواهد عهده‌دار مسئولیتی بشود باید خود را به دفاع مقدس گره بزند تا با سرلوحه قرار دادن مدیریت و روحیه جهادی آن دوران پر افتخار در جهت خدمت به مردم و توسعه و آبادانی ایران اسلامی گام بردارد.

 

وی با بیان اینکه نسل جوان و نوجوان مهمترین سرمایه های جامعه محسوب می شوند، اظهار داشت: باید افتخارات، شجاعت، جسارت، معنویت و فضیلت شهدا و ایثارگران جوان و نوجوان دفاع مقدس و مدافعان حرم به نسل جدید و قشر دانشجویان و دانش آموزان منتقل شود.

 

فولادی دفاع مقدس را یک دانشگاه و مکتب انسان ساز توصیف و تصریح کرد: آثار و برکات این مکتب تعالی بخش برای تمام بشریت و انسان های آزاده و آزادی خواه آموزنده است و نسل جوان و نوجوان باید بیشتر از گذشته با دفاع مقدس و دستاوردهای آن آشنا و مانوس شوند.

 

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان با اشاره به اینکه شرکت گاز استان با گازرسانی به مناطق محروم و کمتر توسعه یافته این دیار قدم های خوبی برداشته است، گفت: خدمت به مناطق محروم کمتر از جهاد نیست که خوشبختانه شرکت گاز در این زمینه موفق بوده است.

 

گفتنی است بمناسبت بزرگداشت هفته دفاع مقدس مدیرعامل، هیأت مدیره و جمعی از کارکنان شرکت گاز استان با حضور در مزار شهدای گمنام شهر ایلام ضمن ادای احترام به مقام شامخ شهدا، با آرمان های والای امام راحل و شهدای انقلاب اسلامی تجدید میثاق کردند.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر