کد خبر: 1186535
تاریخ انتشار: ۲۹ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۹:۰۸
نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، ضمن قدردانی از مواضع رئیس‌جمهور در مجمع عمومی سازمان ملل، اعلام کرد: مواضع دینی، قرآنی، انقلابی و جهادی شما که برخاسته از اخلاص، ولایت‌محوری و روحیه جهادی و انقلابی می‌باشد، موجب مباهات و سربلندی جهان اسلام به ویژه جبهه انقلاب، مقاومت و علاقمندان به نظام اسلامی شد.

به گزارش جوان آنلاین به نقل از فارس، حجت‌الاسلام والمسلمین عبدالله حاجی صادقی نماینده ولی فقیه در سپاه در پیامی از مواضع دینی، قرآنی، انقلابی و جهادی رئیس‌جمهور در مجمع عمومی سازمان ملل قدردانی کرد.

متن این پیام به شرح ذیل است:

ریاست محترم جمهوری اسلامی ایران

حضرت آیت‌الله سیدابراهیم رئیسی (دامت توفیقاته)

سلام علیکم.

با تبریک فرا رسیدن هفته دفاع مقدس و سالگرد حماسه تاریخ‌ساز مقاومت و پایداری ملت ایران در جنگ تحمیلی هشت ساله، حرکت حماسی و افتخارآفرین حضرت‌عالی در مرکز استکبار که از الطاف بلند الهی بود را ارج می‌نهیم.

مواضع دینی، قرآنی، انقلابی و جهادی شما که برخاسته از اخلاص، ولایت‌محوری و روحیه جهادی و انقلابی می‌باشد، موجب مباهات و سربلندی جهان اسلام به ویژه جبهه انقلاب، مقاومت و علاقمندان به نظام اسلامی گردید. در دست داشتن قرآن کریم و سخن گفتن از اسلام ناب محمّدی «صلی الله علیه و آله» همراه با تولّی و تبرّی و دفاع از شهدای عالی مقامی همچون سردار حاج قاسم سلیمانی، سنگرنشینان جبهه حق را سر افراز و به شوق آورد و به همان میزان جبهه باطل و رژیم صهیونیستی را غضبناک نمود. این اقدام شکوهمند و مقتدرتان یادآور «اَشِداءُ عَلَی الکُفارِ رُحماءُ بَینَهم» است.

خدا را شاکریم که امروز رئیس‌جمهوری نصیب ملت عظیم‌الشأن ایران شده است که صدای رسای انقلاب و ولایت و سرباز شایسته‌ای برای امام زمان «عجل الله تعالی فرجه الشریف» و نایب بر حقش حضرت آیت‌الله العظمی امام خامنه‌ای «مدظلّه العالی» می‌باشد.

گرچه همه محور‌های سخنرانی حضرت‌عالی قابل شمارش و احصاء در این پیام نیست، امّا بر خود لازم می‌دانم از ایمان شجاعانه، معنویت انقلابی و بصیرت همراه با روحیه جهادی حضرت عالی در آوردگاه بین‌المللی هفتاد و هشتمین مجمع عمومی سازمان ملل متحد قدردانی و سپاسگزاری نمایم.

امیدوارم به فضل الهی در این صراط مستقیم تحت عنایات حضرت بقیه الله الاعظم «ارواحنافداه» همچنان ثابت قدم بمانید.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر