کد خبر: 1183916
تاریخ انتشار: ۱۶ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۷:۵۶
سردار تنگسیری در دیدار با امیرصباحی‌فرد:
فرمانده نیروی دریایی سپاه در دیدار با فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش گفت: اقتدار دفاعی و قدرت بازدارندگی کشور، ثمره وحدت همدلی و یکپارچگی نیرو‌های مسلح تحت تدابیر فرمانده کل قوا است.

به گزارش جوان آنلاین به نقل از دفاع‌پرس، سردار «علیرضا تنگسیری» فرمانده نیروی دریایی سپاه به‌همراه جمعی از فرماندهان و معاونان این نیرو به‌مناسبت گرامیداشت سالروز پدافند هوایی با حضور در ستاد این نیرو، با امیر سرتیپ «علیرضا صباحی‌فرد» فرمانده پدافند هوایی ارتش دیدار و گفتگو کردند.

فرمانده نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اظهار داشت: امروز پدافند هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران به‌روزترین و مجهزترین سامانه‌ها را در اختیار دارد و این واقعیتی انکارناپذیر است که نیرو‌های مسلح ما از قدرت برتر پدافند هوایی در منطقه برخوردار هستند و دشمنان نیز این را به خوبی می‌دانند.

وی اقتدار دفاعی و قدرت بازدارندگی اطمینان‌بخش ایران اسلامی را ثمره وحدت و یکپارچگی نیرو‌های مسلح تحت تدابیر و منویات فرماندهی معظم کل قوا عنوان کرد و گفت: این همدلی و اتحاد بین نیرو‌های مسلح موجب خشنودی مقام معظم رهبری (مدظله العالی) و مباهات ملت عظیم الشان ایران است.

وی ادامه داد: به واسطه همت بلند و اعتماد به توانمندی جوانان و دانشمندان داخلی از محدوده شعار خارج و وارد عرصه عمل و تجربه و به یک قدرت در منطقه و جهان تبدیل شده‌ایم.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر