کد خبر: 1181985
تاریخ انتشار: ۰۶ شهريور ۱۴۰۲ - ۲۲:۵۶
سی‌وششمین دوره تور دوچرخه‌سواری ایران - آذربایجان، به میزبانی سه استان آذربایجان‌شرقی، آذربایجان‌غربی و اردبیل در حال برگزاری است.

به گزارش جوان آنلاین به نقل از صداوسیما، دومین مرحله سی‌وششمین دوره تور دوچرخه‌سواری ایران - آذربایجان، با حضور ۸۱ رکابزن از ساعت ۹ صبح امروز دوشنبه ۶ شهریور در پارک ائل‌گلی تبریز، آغاز شد. شرکت‌کنندگان در این مرحله مسیر ۱۴۸/۹ کیلومتری تبریز تا جلفا را رکاب زدند، مرحله دوم تور دوچرخه‌سواری ایران - آذربایجان به نام شهید محمود اورنگی نام گذاری شده بود.

در پایان مرحله دوم لوکاس کریستنسن از تیم روجای تایلند موفق به کسب عنوان قهرمانی شد. علی لبیب از مس سونگون ایران بر مقام نایب قهرمانی نائل شد و ساراووت از کونتینیا تایلند جایگاه سوم را به خود اختصاص داد.

علی لبیب از مس سونگون ایران به عنوان بهترین دوچرخه سوار جوان پیراهن سفید را بر تن کرد. مهدی سهرابی از تیم دوچرخه سواری عراق به عنوان برترین رکابزن امتیازی صاحب پیراهن سبز رنگ شد. سعید صفرزاده از تیام هتل پیراهن قرمز رنگ کوهستان را بر تن کرد. لوکاس کریستنسن نیز پیراهن طلایی را به خود اختصاص داد. دومین مرحله این تور در شرایطی پایان یافت که تیم TERENGGANU POLYGOM CYCLING از کشور مالزی با بهترین نتیجه تیمی اول شد.

مرحله سوم سی‌وششمین دوره تور دوچرخه‌سواری ایران - آذربایجان، سه‌شنبه هفتم شهریور از ساعت ۹ صبح آغاز می‌شود و شرکت‌کنندگان مسیر ۱۲۸/۳ کیلومتری جلفا تا شبستر را رکاب می‌زنند.

مرحله نخست این تور روز گذشته از تبریز تا ارومیه برگزار شد که در پایان، لوکاس کریستنسن از تیم تایلند قهرمان شد، جاری اشتراوش از تیم هلند به مقام نائب قهرمانی رسید و مهدی سهرابی از تیم عراق بر سکوی سوم ایستاد.

سی‌وششمین دوره تور دوچرخه‌سواری ایران - آذربایجان، ۵ تا ۹ شهریور با حضور ۱۵ تیم داخلی و خارجی به میزبانی سه استان آذربایجان‌شرقی، آذربایجان‌غربی و اردبیل در حال برگزاری است.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار