کد خبر: 1181853
تاریخ انتشار: ۰۶ شهريور ۱۴۰۲ - ۲۲:۳۹
مدیرعامل شرکت پالایش گاز ایلام؛
روح اله نوریان مدیرعامل شرکت پالایش گاز ایلام گفت: پالایشگاه گاز ایلام در بین زائران اربعین حسینی روزانه ۶ هزار پرس غذا توزیع می کند.
عاطفه آزادپور

روح اله نوریان مدیرعامل شرکت پالایش گاز ایلام گفت: پالایشگاه گاز ایلام در بین زائران اربعین حسینی روزانه ۶ هزار پرس غذا توزیع می‌کند.



وی افزود: این تعداد غذا در سه وعده صبحانه، نهار و شام در موکب‌های این پالایشگاه در شهرستان‌های چوار و ایلام در مسیر رفت تردد زائران توزیع می‌شود.



مدیرعامل شرکت پالایش گاز ایلام یادآور شد: علاوه بر توزیع سه وعده غذایی درطول شبانه روز، انواع پذیرایی میان وعده نیز بین زائران توزیع می‌شود.



وی عنوان کرد: با برنامه ریزی‌های انجام شده برای برگشت زوار توزیع ۱۰ هزار وعده در نظر گرفته شده است.



نوریان تصریح کرد: موکب این شرکت در کنار خدمت‌رسانی به زائران، اقدامات فرهنگی و آموزشی را به منظور ارتقای ایمنی و سلامت زائران به خصوص محافظت در برابر گرمازدگی و ... در دستور کارخود قرار داده است.



مدیرعامل شرکت پالایش گاز ایلام با اشاره به اینکه با حمایت ستاد اربعین، وزارت نفت و شرکت ملی گاز، پالایشگاه گاز ایلام نسبت به راه اندازی ۲ موکب اقدام کرده است، گفت: از این تعداد موکب، یک مورد آن در ورودی شهر چوار و مورد دوم در کمربندی شرقی شهر ایلام مشغول خدمات رسانی به زائران اربعین هستند.



وی با بیان اینکه در ستاد اربعین استان، پالایشگاه گاز ایلام به عنوان معین شهرستان ایلام انتخاب شده است، اظهار داشت: کمک‌های لجستیکی به قرارگاه اربعین استان، از جمله دراختیار گذاشتن اتوبوس، مینی بوس و سواری و چرثقیل‌های ۳۵ و ۵۵ تنی و همچنین آبرسانی به سایر موکب‌های شهر ایلام و چوار تنها بخشی ازاقدامات این شرکت درراستای خدمات رسانی به زائران اربعین بوده است.



نوریان ادامه داد: ایجاد پایگاه بهداشتی و درمانی، استقرار یک دستگاه آمبولانس، ایجاد و تجهیز نمازخانه به متراژ ۲۰۰ متر مربع برای برپایی نماز جماعت و استراحت زائران در موکب چوار، اسکان و پذیرایی از زائران از دیگر اقدامات این پالایشگاه برای خدمات رسانی به زائران است.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر