کد خبر: 1181827
تاریخ انتشار: ۰۶ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۳:۵۳
بازار سهام در ادامه‌ی رشد دو روز گذشته، امروز نیز با رشدی ۳۲ هزار واحدی به پایان رساند و توانست خود را در کانال ۲ میلیون واحدی تثبیت کند.

به گزارش جوان آنلاین به نقل از تسنیم، بازار سهام سومین روز کاری هفته را مشابه دو روز گذشته پر تقاضا آغاز کرد. البته رفته رفته و در ساعات انتهایی بازار، شاهد افزایش عرضه‌ها در بازار بودیم، اما در نهایت شاخص کل با صعود به کار خود پایان داد؛ بنابراین در پایان معاملات امروز شاخص کل بورس اوراق بهادار با رشدی ۳۲ هزار واحدی به ۲ میلیون و ۸۴ هزار واحد رسید و توانست خود را در کانال ۲ میلیون واحدی تثبیت کرد. همچنین شاخص کل هم‌وزن نیز با رشدی ۴۷۰۰ واحدی به ارتفاع ۷۰۵ هزار واحد رسید.

گفتنی است سه نماد «فارس»، «پارسان» و «وغدیر» بیشترین تأثیر در شاخص کل بورس و سه نماد «وسپهر»، «آریا» و «زاگرس» بیشترین تأثیر را در شاخص فرابورس داشته‌اند، همچنین سه نماد «شستا»، «خگستر» و «خودرو» سه نماد پرتراکنش بازار بورس و سه نماد «بمولد»، «فن افزار» و «نیان» سه نماد پرتراکنش در بازار فرابورس در روز جاری بودند.

لازم به ذکر است که ارزش معاملات خُرد در بازار امروز مورخ ۳۱ مرداد ماه ۱۴۰۲، مبلغ ۷ هزار میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان بود. گفتنی است حقیقی‌ها در روز جاری حدود ۱۰ میلیارد تومان از بازار سهام خارج کردند.

در بازار امروز ۲۴۸ نماد در محدوده مثبت و ۱۸۳ نماد در محدوده منفی و در بازار فرابورس ۱۸۸ نماد در محدوده مثبت و ۲۰۵ نماد در محدوده منفی معامله شدند.


نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار