کد خبر: 1181686
تاریخ انتشار: ۰۵ شهريور ۱۴۰۲ - ۲۱:۵۳
جانشین فرمانده قرارگاه مرکزی خاتم‌الانبیا با اشاره به لزوم انطباق فعالیت‌های صنعت دفاعی با نیاز یگان‌های عملیاتی، گفت: دستاورد‌های این صنعت باید در رزمایش‌ها مورد سنجش قرار گیرند تا عملکرد مثبت تکنولوژی جدید این محصولات در انجام مأموریت‌های محوله اثبات شود.

به گزارش جوان آنلاین به نقل از فارس، سرلشکر حسین حسنی سعدی جانشین فرمانده قرارگاه مرکزی خاتم‌الانبیا در بازدید از نمایشگاه صنعت دفاعی، گفت: وزارت دفاع در تأمین نیاز‌های نیرو‌های مسلح پیشرفت قابل ملاحظه‌ای داشته است و به همت متخصصان صنعت دفاعی، نیرو‌های مسلح به سمت تکنولوژی روز دنیا حرکت می‌کنند.

وی با اشاره به پیشرفت‌های حاصل در تجهیزات و تسلیحات به خصوص در حوزه رزم زمینی، تصریح کرد: نباید به پیشرفت‌های حاصل شده قانع باشیم و باید تلاش کنیم هر روز رو به جلو حرکت کنیم و در راستای رفع نیاز نیرو‌های مسلح برنامه‌ریزی داشته باشیم.

سرلشکر حسنی سعدی با اشاره به لزوم انطباق فعالیت‌های صنعت دفاعی با نیاز یگان‌های عملیاتی، افزود: دستاورد‌های این صنعت باید در رزمایش‌ها مورد سنجش قرار گیرند تا عملکرد مثبت تکنولوژی جدید این محصولات در انجام مأموریت‌های محوله اثبات شود.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر