کد خبر: 1181640
تاریخ انتشار: ۰۵ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۹:۳۹
در دیدار امروز «الهام علی‌اف» با وزیر دفاع ترکیه، بر توسعه همکاری‌های نظامی میان دو کشور تأکید شد.

به گزارش جوان آنلاین به نقل از مهر، الهام علی اف رئیس جمهور جمهوری آذربایجان امروز یکشنبه در دیدار با یاشار گولر، وزیر دفاع ترکیه در کاخ زاگولبا در باکو، گفت که همکاری میان نیرو‌های مسلح کشورش با ترکیه در سطح عالی قرار دارد.

به گزارش خبرگزاری آناتولی، الهام علی اف در این دیدار ضمن آرزوی موفقیت به وزیر دفاع ترکیه که به این سمت منصوب شده است، با بیان اینکه گولر در مشارکت و همکاری میان نیرو‌های مسلح دو کشور سهم بزرگی دارد، گفت: همکاری میان نیرو‌های مسلح (جمهوری) آذربایجان با ترکیه در سطح عالی قرار دارد.

رئیس جمهور جمهوری آذربایجان با یادآوری اینکه اردوغان پس از انتخاب مجدد به عنوان رئیس جمهور، اولین سفر خود را به باکو انجام داد، اظهار داشت: پایگاه جدید فرماندهی مرکزی نیروی هوایی که در این سفر افتتاح شد، موضوع مهمی است.

یاشار گولر نیز در این دیدار گفت: فداکاری‌ها و دلاوری‌های سربازان (جمهوری) آذربایجان در آزادسازی سرزمین‌های اشغالی هرگز فراموش نخواهد شد.

در این دیدار، اطمینان از تداوم رشد و توسعه موفقیت آمیز روابط برادرانه میان جمهوری آذربایجان و ترکیه در همه زمینه‌ها از جمله در زمینه نظامی مورد تأکید قرار گرفت و در مورد مسائل مربوط به آینده همکاری‌ها نیز تبادل نظر شد.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار