کد خبر: 1180573
تاریخ انتشار: ۳۱ مرداد ۱۴۰۲ - ۲۲:۳۹
اتحادیه جهانی کشتی با اعلام اسامی فرنگی‌کاران در مسابقات بلگراد نشان داد که روس‌ها مشکلی برای شرکت در این رویداد ندارند.

به گزارش جوان آنلاين به نقل از فارس، مسابقات جهانی کشتی آزاد و فرنگی از روز ۲۵ شهریور در صربستان آغاز می‌شود. اتحادیه جهانی کشتی نام فرنگی‌کاران شرکت‌کننده در این مسابقات را اعلام کرد که کشتی‌گیران روسیه و بلاروس هم در این رویداد حضور خواهند داشت.

اهمیت مسابقات جهانی به دلیل توزیع کسب سهمیه المپیک است. پیش از این ورزشکاران روسیه و بلاروس در مسابقات جهانی نوجوانان و جوانان حضور داشتند، اما رقابت آن‌ها در رده سنی بزرگسالان نامشخص بود.

با انتشار لیست اولیه شرکت‌کنندگان مشخص شد ورزشکاران این ۲ کشور هم می‌توانند در مسابقات جهانی بزرگسالان شرکت کنند، اما به صورت آزاد و بدون پرچم (AIN).

اتحادیه جهانی کشتی در راستای حمایت از این کشتی‌گیران میزبانی مسابقات زیر ۲۳ سال جهان را از فنلاند گرفت. فنلاند قصد دادن ویزا به ورزشکاران روس و بلاروس را نداشت که همین امر باعث شد اتحادیه جهانی میزبانی را از آن‌ها بگیرد. ۳ کشور برای میزبانی مسابقات امید‌های جهان درخواست داده‌اند که باید دید تصمیم اتحادیه جهانی کدام کشور است.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار