کد خبر: 1178765
تاریخ انتشار: ۲۴ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۵:۲۸
معاون روابط عمومی و تبلیغات سپاه کربلا از عروج شهادت گونه بسیجی حافظ امنیت "حامد لرز غلامی" خبر داد و گفت: وی توسط یک خودروی مشکوک زیرگرفته شد و به دلیل شدت جراحات وارده جان باخت.
به گزارش جوان آنلاین به نقل از ایرنا، سرهنگ علی ابراهیمی، افزود: بامداد امروز سه شنبه ۲۴ مردادماه برادر بسیجی حامد لزر غلامی از بسیجیان حوزه امام علی (ع) شهر شیرود در قالب تور ایست و بازرسی که با مجوز شورای تأمین شهرستان انجام شده بود و در برای تأمین امنیت مردم، بوسیله یک خودروی سواری مشکوک زیر گرفته شد که به دلیل شدت جراحات وارده دعوت حق را لبیک گفت.

وی در تشریح این حادثه اعلام کرد :‌این حادثه در مقابل امامزاده سید حسین (ع) شیرود اتفاق افتاد و برادر بسیجی مدافع امنیت حامد لرز غلامی پس از اعلام ایست به خودروی مشکوک و علائم هشدار دهنده، توسط این خودرو زیر گرفته و دچار مصدومیت شدید شد.

سرهنگ ابراهیمی گتابی گفت:‌ عوامل اورژانس منطقه فوری وی را به بیمارستان شهید رجایی تنکابن منتقل کردند اما به دلیل شدت جراحات وارده در بیمارستان جان باخت.

سخنگوی سپاه کربلا افزود: بلافاصله پس از وقوع حادثه، ضارب توسط نیروهای امنیتی دستگیر و برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شد.

سرهنگ ابراهیمی از مردم قدر شناس ایران اسلامی که به خوبی می‌دانند که برای تأمین و حفظ امنیت جامعه چه خون‌هایی ریخته شد و چه شهدایی تقدیم به انقلاب شد قدردانی کرد.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار